Bekende personen en hun horloges - Deel II

Nee, de AKG 240 half open. Heel helder. Maar omdat deze half open is, krijg je overspraak van geluid terug in de microfoon. Vandaar ik deze alleen gebruikte voor het afluisteren. Was niet duur overigens.

Maar we gaan on-topic :+1::slight_smile:

1 like

We kunnen even verder keuvelen in het audio topic, als je zin hebt hoor :+1: Ik vind het altijd wel leuk om gedachten te wisselen met mensen die ook met geluid bezig zijn, dat zijn er niet zo veel, wel veel hifi. Ik hoor het wel.

Kan toch deze zijn dan?

6 likes

Had de reacties voor mij niet gelezen, had niet door dat je al lading met reacties had :sweat_smile:

1 like

https://www.hln.be/voetbal/twee-wereldspitsen-maar-het-contrast-in-de-horloges-van-benzema-en-lewandowski-op-de-ballon-dor-kan-niet-groter-zijn~ad4aa956/

2 likes

Tag Heuer Monaco (non chrono).

Deze heeft hij een aantal jaren geleden ook een periode gedragen.

1 like

Ik zou zeker ook de Hifiman HE400se overwegen, die is net wat neutraler dan de 990 pro (ik heb beide).

1 like

Nog nooit van gehoord maar dank voor de tip, ik zal ernaar kijken :+1:

Is wel magnetostatisch, wat mag dat zijn? :thinking: Want ik vind de electrostaten over het algemeen niet zo lekker. Dan hoor ik te veel het materiaal van de membraan, het geluid komt niet los van de driver, zo gezegd.

2 likes

Een nepgouden Casio onder een pak? Ok ik begrijp dat hij een statement maakt, top, maar doe dan een leuke vintage of een eenvoudige dresser.

Al maak je dan geen statement meer voor het grote publiek natuurlijk, enkel voor horlogeliefhebbers.

Is Casio zijn sponsor?

Ik denk dat hij gewoon een luie perfectionist is. :wink:

1 like

Deze is behoorlijk populair onder de jeugd

Dat betekent waarschijnlijk dat je dan nog betere versterking nodig zal hebben dan bij een Beyerdynamic DT 990 Pro in 250 ohm versie is zo mijn onderbuikgevoel.

1 like

Ook een membraan, maar dan een dat magnetisch aangedreven wordt in plaats van door een elektrisch veld. Implementatie is alles; er zijn goede en slechte planars, net als er goede en slechte dynamische koptelefoons zijn. Maar deze Hifiman is een snoepje voor weinig.

Inderdaad, een versterkertje is wel aan te raden, anders krijg je er niet veel puf uit. Ik gebruik een Topping NX4.

2 likes

6 likes

Heel erg zielig inderdaad

1 like

Is die foto van dat bonnetje dan van Benzema?

Kroon is heel anders.

Nee, yannimize volgens mij. Een of andere Londense auto Youtuber.

Is na dit soort berichten overigens bestolen van zijn horloge.

4 likes

Dat vind ik een geinige vent. Bonnetjes posten is daarentegen wel erg sneu … Misschien kan hij een nóg rappere auto kopen om het geboefte voor te blijven.

2 likes

Aha!

Ja ik ook! Ik kijk altijd die dragrace filmpjes van Carwow en daar is hij vaste “gast”rijder.

3 likes