Bekende personen en hun horloges - Deel II

Zal vast nog stijgen in waarde. :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

Misschien iets voor de volgende investeerder/gelukzoeker die op dit forum komt vragen wat hij moet kopen.

2 likes

De ploert

Zou leuk zijn als we met z’n allen dan volhouden dat dit een topinvestering is.

Ik zou er niet mee gezien willen worden buiten carnaval om.

3 likes

En dan per ongeluk tegen de eerstvolgende deurpost aanlopen…:money_with_wings:

Ik kan mijn serieus niet voorstellen dat er mensen zijn die dit mooi vinden.

1 like

Ik ook niet

(accent aan) Siegfried und Roy, volgens mij Roy Horn rechts met iets Cartier Tank’erigs

2 likes

Dan heeft McGregor toch het advies dat Floyd Mayweather hem in 2018 gaf opgevold:

"But in between Mayweather’s constant yelling of the word ‘yeah’, he pointed at his Hublot watch, reportedly worth $1.4 million, and told McGregor: “You’re a microwave meal with a cheap-ass watch on - step your game up.” : :stuck_out_tongue:

Hublot?

Daar heeft - of had - hij geloof ik een sponsordeal mee. Maar ja, hij heeft zat om uit te kiezen.
Merendeel ook niet mijn smaak…

4 likes

als ik zo’n killer body zou hebben, zou ik ook lekker zonder shirt rondlopen

1 like

grappig dat dat soort wannabees alles doet om aandacht te trekken met hun centen, terwijl de Bezos/Gates/Musks/Rothschilds/Putins van de wereld in de meest normale kleding rondlopen

4 likes

Bedoel je niet zijn Jacob & Co the billionaire watch waar hij altijd mee loopt the showen, en die hij ook om heeft in de bovenstaande foto. Het schijnt namelijk dat ondanks zijn sponsorship hij eigenlijk helemaal niet zo vaak een hublot draagt.

En op Rothschild na dragen ze allemaal simpele Casio’s.

1 like

Januari 2021 en nu al het understatement van het jaar.

Wat een kraai die man… als het glimt is het mooi… en als het nog meer glimt is het nog mooier!

1 like

Elke sporter heeft wel een deal met Hublot toch?

Wat ben je een naar mannetje als je zo poseert met je sieraden in je Teletubbie badjas.

3 likes

en Putin ook niet, die heeft een aardige verzameling liefhebbersklokjes, valt me een beetje tegen dat hij geen Vostok heeft trouwens

3 likes

Hij reed tot kort voor ook geen Lada :joy:

een Volga zou hem niet misstaan

8 likes

Pfoehh daar wil ik wel in megane :heart_eyes:

1 like