Zit wel wat in, Michael zijn handen zijn zo groot. Dat hij een pompoen met 1 hand kan oppakken. Geweldig controle over de bal met 1 hand. 1 van de weinige die een goeie fake met de bal in 1 hand kon/kan maken
Ff filmpje ter verduidelijking
Zit wel wat in, Michael zijn handen zijn zo groot. Dat hij een pompoen met 1 hand kan oppakken. Geweldig controle over de bal met 1 hand. 1 van de weinige die een goeie fake met de bal in 1 hand kon/kan maken
Ff filmpje ter verduidelijking
Ik zat met hem op motorrijles. Gaf hem een compliment over z’n horloge. ‘Ja, dat is m’n eigen merk’
lachen. Denk je eerst nog ‘wat lul je nou man’.
Toen hij in z’n Panamera stapte na de les was er geen twijfel meer
Ik had toen nog een Lada
Deze is misschien bekend hier:
Mijn jeugdheld destijds was in de jaren '90 Omega-ambassadeur en verscheen dus regelmatig in dit soort reclames. Alleen dit horloge -dat ik laatst zelf heb gekocht- draagt hij niet in de advertentie. Grote vraag is dus, heeft hij het ooit daadwerkelijk gedragen? Na flink wat zoeken blijkt MSC het horloge om te hebben op het podium van de GP van Barcelona in 1996, de eerste winst voor Ferrari:
Kan ik eindelijk écht zegen dat ik hetzelfde horloge draag dat Schumi ooit droeg =)
Als dit half en eind jaren 90 was, hebben we daar zeker eens tezamen gestaan.
Michael Jordan is ook wel een aardige verzamelaar trouwens
Eerste 2 minuten kun je ongeveer wel over slaan, want wordt alleen maar onzin uit gekraamd
Half en tegen eind jaren 90 was het Life Palace of de Smid Vanaf 98 of zo Peppermill
Good times
hahahaha, mijn ouders wonen nog steeds in Göllepe.
Sophianum-leerling tot 1998 hier.
en de Oscar voor het mooiste horloge gaat naar
hmmm
doe maar Nicole Kidman
Opvallend veel Omega! En maar 1x het kroontje!
Ik denk dat Omega heel druk is geweest met ambassadeurs aantrekken en voorbereiden voor dit soort events.
Nou… noem een 6263 maar geen kroontje
Wel veel andere merken (en kleinere pieces)
Herstel, 1x kroontje!
Ik tot '99
daar ben ik ook vaker geweest