Bekende personen en hun horloges - Deel II

Leg even uit wat je bedoelt. Clooney met een AQ loopt er toch niet bij als een clown lijkt me.

En jij vindt dat iemand voor lul loopt met een roségouden APRO chrono? Was het maar zo’n feest.

Nou dat is geenszins mijn bedoeling om een mening te geven over stijl en smaak. Mijn punt is, dat je als bekend persoon een horloge van bijna een miljoen dollar als cadeau kan krijgen.
Volgens mij is Clooney het bekende reclamegezicht van Omega. Verder no offense…

Fijn weekend verder.

Mijn vraag was niet voor jou :wink: Ik tagde @Pablo1971 :smiley:

1 like

Ik bedoelde de post van de geel gekleurde rappert met kerkklok om zn hals van @Tsnre89 .

George Cloony is wel n held🔝

1 like

Schermafbeelding 2020-10-16 om 19.47.08

:v:

7 likes

Een agent draagt hier een mooie Planet Ocean, in de nieuwste YT video van Jan-Willem. Dit lijkt mij iemand van het HF? :thinking: :+1:

27 likes

Geen straf om ambassadeur van Omega te zijn vind ik.

Ook Erik van Looy die qua sterrenstatus niet onder doet voor Clooney is ambassadeur.

15 likes

Wat een kermis ding :sweat_smile: als ik hem gekregen had (en niet door mocht verkopen) had ie weinig draagtijd gehad… niet dat ik ooit in zo’n positie kom maar dat daar gelaten.

Sommige RM modellen zijn wel tof maar hier snap ik niks van…

2 likes

Wat draagt Hamilton hier? Ik herken er geen bekend model van IWC in?

7 likes

Black watches matter!

10 likes

Staat voor racisme. BLM voor gelijkheid en gelijke kansen.

Dus ja, het zou wat zijn als Verstappen met zo’n mondkapje ten tonele zou verschijnen.

11 likes

Nou ja laat ik t zo zeggen, een F1 podium is daarvoor niet de juiste plek.

9 likes

Juist wel…Prima boodschap voor miljoenen publiek.

13 likes

Eens. Dit gesprek over het onderwerp, op een wit, oude mannetjesbolwerk zoals dit forum, bewijst dat.

Ik ben nooit zo van het overtuigen, maar kennis maken met een andere visie of een gesprek over een ongemakkelijk onderwerp op zijn tijd kan geen kwaad.

19 likes

On topic maar weer!

Roger Schmidt met een Nautilus

7 likes

Ben niet echt van het afzeiken, maar bij deze foto van vandaag is wel de conclusie dat smaak niet te koop is. :). Ronaldo voelt zich fit maar is wel positief getest dus mag even niet meedoen.

14 likes

Wist niet dat covid ook haaruitval en smakeloosheid veroorzaakte…

17 likes

Zou die nou naar de bodem zinken als ie gaat zwemmen.

Overigens prima foto voor n datingsite voor minder begaafden. Halleluja, zo knap is ie niet zonder photoshop

6 likes

Is dat het laatste model invicta?

5 likes

Hij was bang dat de kapper weer dicht gaat denk ik. Hoewel het lijkt alsof ie het zelf heeft gedaan

5 likes