Jongens is het geen idee om deze discussie in een ander draadje te starten misschien? Wil niemand tegen het harnas jagen, maar ik merk dat iedereen er wat van vindt. Is het dan niet slim even een apart draadje erover te beginnen? Dan kunnen andere ook lekker meedoen. Hier staat het een beetje verborgen omdat het niet echt de opzet is van dit topic.
Wat ik er zo storend aan vind is dat hij het niet zo nauw blijkt te nemen met de corona regels. Ik begrijp dat soort dingen niet. Ik zit er ook niet op te wachten om weer verplicht naar mijn werk te moeten om les te geven aan pubers met alle risicoās van dien. Ik probeer zo veel mogelijk contact te vermijden. Maar zal toch maandag moeten gaan. Mensen die het het opzoeken terwijl het ook anders kan begrijp ik niet.
Dat is een goede instelling.
Ga lekker hier https://www.horlogeforum.nl/t/ome-jasper/310978?u=cdg
verder, stelletje zuurpruimen. Het kind van Lil Klijne is nog niet interessant.
Dus verder over Putinās horloges. Of Floyd Mayweather ofzo.
Over rappers gesproken uit de videoclip van het uit Duitsland komende 187 Strassenbande (rap collectief van twijfelachtige aard.)
Hier een paar leden:
Gzuz (Rapper)
Gzuz, real name Kristoffer Jonas KlauĆ also known as Gazo was born in Hamburg on 29 June 1988. His artistic name Gzuz comes from Ghetto Zeug unzensiert zusammen. In October 2010, he was sentenced to three years and six months in prison for robbery theft.
LX (rapper:)
Less than a month after the release of the album, LX was arrested and charged with several violent crimes and sentenced to 22 months in prison, before being released after serving only a part of his jail sentence.
Ex lid:
Hussain M. (Hasuna) was born in 1991 (or 1992) and comes from Lebanon. He entered 187 Strassenbande in 2010. A few months later, in 2011, he was imprisoned for about three years due to attack with a knife. He got kicked out of the gang in 2015 because of attempted murder against one of the gang members.
Nouja dan is Lil Kleine toch een lieve jongen vergeleken met deze gasten? Leven en laten leven mannen.
Uit de videoclip van een rap nummer van de 187 Strassenbande.
De tekst die erbij gerapt wordt:
Rolex ist so echt, sowieso nicht schlecht
Trotzdem für den Flex noch besetzt mit Baguettes (Ja)
En daarmee is alles gezegd: Het is puur om te flexen (laten zien hoe goed het je niet gaat en dat je het gemaakt hebt.)
Hier de Rolex staat ook op zijn album cover:
Speciaal met diamanten bewerkt door een gast uit Amerika (https://en.wikipedia.org/wiki/Johnny_Dang)
Wel top nummertjes maken die luiā¦
Hier heb je de Duitse rapper Agir met een Rolex GMT Gouden kettingen en dure Gucci kleding. Hij is 15 jaar oud eh.
Dat hoort gewoon bij rap het flexen. Zat rappers die een dure auto kopen zonder dat ze een rijbewijs hebben haha.
Nee en NEE!
Dubai kent de doodstraf voor een scala aan vergrijpenā¦
Vuurpeleton⦠ophangen of ⦠STENIGEN
Toppunt van beschaving dat land⦠vandaar dat het historisch ook zoān rol speelt, al die Dubaiāse Filosofen, Kunstenaars en Wetenschappers door de eeuwen heenā¦
Geldt overigens voor heel veel landenā¦
Averroes kwam uit Marokko maar ik heb altijd respect gehad voor die man. Was een soort Arabische/Berberse Aristoteles.
Avicenna uit Iran is ook heel erg leerzaam. Heel veel van de boeken die wij nu hebben van Aristoteles en Plato zijn weer tot ons gekomen via de Arabische wereld. De Arabieren hebben een hele geschiedenis aan filosofie en wat dan ook. Het is niet voor niks dat we op onze horloges soms Arabische nummers hebben. Voor Dubai zelf kan ik echter niet spreken want ik weet niet of zij het een en ander gehad hebben. Maar Averroes en Avicenna zijn twee zwaargewichten waar je niet omheen kan.
Lekker oud-testamenterig. Zijn ze daar zo orthodox christelijk dan?
Oude testament lezen ze allemaal toch? Islam jodendom en christendom?
Zal best. Geef mij de Kama Soetra maar.
Oud testament is christelijk.
Tenach is Joods
Koran is Islamatisch.
Oud Testament heeft een nieuw testament met de boodschap van Jezus.
Tenach bestaat uit de Torah, Neviem en Chetoviem (Wat christenen het oude testament noemen)
Koran bestaat uit Soeraās maar buiten de Koran heb je ook nog de Hadith dat zijn verhalen en vertellingen over wat de profeet Mohammed deed. Heel veel regels van de islam komen uit de Hadith en niet zo zeer uit de Soeraās.
Voor zover dit lesje godsdienstles.
Ik heb een kortere samenvatting:
Achja, ieder zān ding.
Dan wordt het morgenochtend nog ergerā¦
Het is wel echt lekker weer daar hoor in januari. Wel een truitje aan maar verder lekker zonnig. Hier braaf in lockdown, maar was graag even een weekje die kant op gegaan hartje winter
Ben benieuwd, en ik durf het haast niet te vragen. Maar is het donkere woud een soort doordenkertje of moet ik het netjes houden?
Averroes was volgens mij een Spanjool .
En in het oude Perziƫ waren er meer wetenschappers, filosofen en wijsgeren toen wij in berenvellen rondstapten.
Maar uit het land dat ik noemde⦠nada⦠niks⦠noppes
Maar ik laat me graag corrigeren als het anders is