Bekende personen en hun horloges - Deel II

:joy: Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan, maar ik heb zelf echt he-le-maal niks met hem.
Hele volksstammen dwepen met hem, ik vind hem maar een slappe hap met stotterende domme vragen en dito blik in zijn ogen.
Mateloos populair, zal wel aan mij liggen (maar aan de andere kant, GTST is ook mateloos populair :thinking: ).

1 like

Dat is dus zo moeilijk!
Hij kan vragen stellen waar anderen al een schot hagel voor hadden gehad in die stukken waar hij komt.

8 likes

Misschien is ‘walgelijke vent’ iets overdreven, maar ik vind zijn stijl dus ook helemaal niks. Hele volksstammen lopen er mee weg, talloze prijzen, maar mij doet het niets.

1 like

haha vanwaar dat dan? ieder zijn ding natuurlijk hoor, maar vind hem persoonlijk juist goed in zijn vak. Zoals Jurk al zegt, vele zouden problemen gehad hebben vanwege de vragen die hij stelt. Maar van hem pikken de geĂŻnterviewde het en geven ze nog eerlijk antwoord ook.

image
huh :no_mouth:
Echt :man_facepalming:t5: maar ok
hij zal wel wat kunnen.

3 likes

Is ie ook veranderd? Al heel lang niets meert van gezien maar 10-15 jaar geleden vond ik m wel leuk om naar te kijken eigenlijk.

1 like

Zijn onderwerpen zijn wel serieuzer/zwaarder geworden, alcoholverslaving en abortus bijvoorbeeld. Dit ipv de mensen die in aliens geloven of the Westboro Baptist Church waar het eerst over ging.

2 likes

Ja een beetje a la Hugh Grant de sullige Engelsman spelen. Daar kom je best ver mee. Ik mag hem ook wel maar z’n stijltje begint nu een beetje te irriteren. Zeker zijn ‘ik ben met Corona ook thuis’ uitzendingen.

Maar nog altijd goede onderzoeksjournalist. Mag je hem zo noemen? Of emojournalist?

1 like

Netflix dacht ik

is het wat die serie? leek mij wel tof

Daar geloof ik ook in, twijfel je daarover dan, zal ik je even overtuigen?

3 likes

Ja, gewoon kijken.
Niet eerst samenvattingen lezen ofzo.

Ondergaan die hap . Aanrader.

1 like

haha break a leg!

Apple TV+ inderdaad, serie is een beetje in de trend van Madmen, maar dan over de ruimtewedloop.

Heel gaaf, en heeeeel veel speedies. Is niet op bezuinigd :wink:

Volgens mij staat ie ook op Disney+

1 like

Hij heeft een prima podcastje:

Wie weet wat Nick Cave voor horloge draagt?

6 likes

Ik dacht even dat het Hans Teeuwen was.

10 likes

“Wat moet ik met mijn Daytona in de loooooockdown” :musical_score:

7 likes

Zit heel de dag in mijn hoofd dat nummer. Echt.

2 likes