Inderdaad, tussen 5 en 15k, tenzij er een enkele volledig op maakt is misschien…
Daar zullen wel de nodige speciale onderdelen vanaf gehaald zijn denk ik en voorzien zijn van de standaard onderdelen.
Bijvoorbeeld de baanfiets van van Moorsel had tijdens de spelen vrij speciale wielen. Dat soort onderdelen kan je niet als particulier kopen. Ook wielen waarmee Armstrong vaak in de bergen mee reed vallen in die categorie. Daarvan zijn uiteindelijk wel commerciele versies van op de markt gebracht.
Er bestaat een regel binnen de UCI dat alle materiaal die profploegen gebruiken op de fiets in de handel te koop moet zijn, met een minimum oplage van x aantal stuks. (geloof dat het 500 was, maar ben er niet meer zeker van). Waar jij van spreekt is 20 jaar geleden. Nog 10 jaar eerder was het algemeen goed dat de betere renners naar Italië gingen om hun fiets te laten maken bij kunstenaars als Pegioretti en Sarto. Dat is wel verleden tijd denk ik.
Toen ik 20 jaar geleden nog wedstrijden reed, was ik er meer in thuis. Ik dacht dat dat nog steeds zo was. Goed dat ze die regels aangepast hebben.
Zou Ali G nu een sticker willen?
Wat n mafkees!
Inderdaad ben bij deel 3 en t gaat best heftig
Seiko Astron ???
Volgens mij is deze foto al 20 jaar oud. Toen best leuk hoor.
Gewoon goedkope meuk
Wat heeft Humberto vanavond om?
Vind dit wel een mooi dun horloge vergeleken met de gebruikelijke dikke IWC’s.
Lijkt op een Zenith Espada
Deze is wel erg mooi. Weet jij refnr ?
Haha, vroeg ik me ook al af.
Zo zie je dat die endorsement van Humberto toch werkt
En jullie hebben allebei geen google?
Ik wilde het gaan opzoeken, maar jullie waren te snel.
Ik heb nu wel de marktprijs gevonden (list € 14.400,-).
En dan kom je op de website van IWC en lijken de promo foto’s met die modellen wel op een Hugo Boss horloge campagne.
Ik vond m zo op tv erg sierlijk, maar op de foto’s is ie toch een beetje lomp.