Bekende personen en hun horloges - Deel II

Ook nog met ene extra shiny wijzerplaat zo te zien. Zolang ie de cola maar aan de kant gooit :slight_smile:

2 likes

Geen GMT met coke bezel voor Ronaldo :grimacing:

4 likes

Wat een drop…

:see_no_evil:

This man is not of this world.
You think he knows?

Het is toch supergoed wat hij doet. Hij beseft dat hij een rolmodel voor de jeugd is en wendt dat aan om een positief voorbeeld te geven. Geen cola maar water! Ik ben zeker geen fan maar dit vind ik tof!

10 likes

Dit soort reclame voor water is niet te koop.
De man heeft een bereik, niet normaa.

2 likes

Nu hopen dat hij ook zo een keer reageert op de plastic wegwerp flesjes op zich.

Maar het is al een fantastisch statement voor water.

1 like

Nee joh…dit is gewoon een Stoere Mannen Actie!!

Held.

2 likes

:zipper_mouth_face:

:+1:

1 like

Ach, ik zou het niet raar vinden als ie na het toernooi doodleuk een jaartje met een flesje Aquafina (Een water label van Pepsico) gaat rond wandelen. Overal dat flesje mee “Omdat een gezond lichaam altijd gehydrateert moet zijn”.

Ik zou het ook niet raar vinden dat hij het heeft gedaan om dat coca cola naar zijn mening te weinig bijdraagt aan zijn persoonlijke sponsorcontract.

Met die gasten weet je het nooit. De ene dag veroordelen ze het delven van goud, de dag daarna lees je dat ze een tijger hebben gekocht voor hun persoonlijke zoo.

Maar goed als het de jeugd in dit geval inspireert tot het drinken van water… het doel heiligt alle middelen toch?

1 like

image

Ik geloof dat Cristiano het hart op de goede plek heeft en niet de eerste de beste ‘moiboi’ is…
Ik heb mijn mening over hem iig bij gedraaid.

Én…ik ben absoluut geen voetballiefhebber…

4 likes

Geen idee ik ken hem echt alleen van naam en van bling bling foto’s. Ok en nu van dit cola momentje. En ik wil best geloven dat hij een goed hart heeft.

Fototje dan maar

2 likes

Het is The Sun, maar geeft wel een aardig inkijkje:

Zegt niks over zijn smaak voor horloges overigens…

4 likes

Awkwafina, dat is toch die helemaal niet leuke Chinees-Amerikaanse ?

1 like

OMG…… WTF is dat dan? :flushed::crazy_face:

We weten dat onze Geert een sub draagt maar wat draagt Ferdie?

2 likes

Bij het uitknorren van Sylvana? Misschien een Blancpain? :sweat_smile:

18 likes

Woordkoning!
@anon50762135

1 like