Bekende personen en hun horloges - Deel II

1x maar, de andere keer “neprolex”. Daar handelde hij in, dus ik denk dat de veronderstelling van @Rolopalooza niet onaannemelijk is.

3 likes

Een stalen Daytona of TT had ik nog wel geloofd. Dit is toch echt een hele andere prijsklasse. Ik geloof niet dat ie echt is.

Als je €500 of zoiets uitgeeft aan een goede namaak Rolex snap ik niet dat men niet gewoon een klasse Hamilton of Tissot haalt. Zou ik zelf blijer van worden.

3 likes

Haha, is dat die Slijptol? Lijkt wel Christina Aguilera in dr dikke periode :joy:

11 likes

Poooohhh lekker wel hoor Platinum Daytona. Het is hem gegund.

1 like

Ex-voetballer en coach Enzo Scifo en zijn Rolex Daytona…

9 likes

Als ik dat interview lees wat @Neyra deelt houdt hij wel van een slijptolly (pun intended), wat weer matched met die foto. :sunglasses:

2 likes

Haha dat is hem zeker. Voor corona ben ik hem weleens op een hele vage late avond tegengekomen in Amsterdam. Beetje een vreemde vogel, maar wel een mooie vent.

2 likes

Het antwoord lijkt me niet zo moeilijk: mensen willen pochen en laten zien dat ze een Rolex dragen. En de gemiddelde (zelfs geoefende) kijker ziet t toch niet van afstand dat ie nep is.
En laten we eerlijk zijn: met een Tissot van €500 ben je echt niet “de man” op het terras, hoe mooi een Tissot ook kan zijn.

Showbiz vraagt natuurlijk altijd wel om vreemde vogels.

2 likes

Alsof Ronald Goedemondt en Sean Paul een baby hebben gekregen. Dat maak je niet goed met een mooie Daytona….

37 likes

:rofl:

3 likes

Deze foto is toch puur voor de ouwehoer gemaakt als karikatuur. Dat snapt men toch wel?

1 like

Ik mag hopen van wel!

Ik complimenteer je echt wel over een mooie tissot, maar dan ben ik wellicht de uitzondering.

3 likes

Dat denk ik ook :blush:

2 likes

Leontien - Tank - van Moorsel

9 likes

Ze droeg ook vaak een gouden datejust op lederen band.

Voor de basketball-liefhebbers: Giannis Antetokounmpo met een Sky-Dweller na het winnen van de NBA titel.

8 likes

Allemaal boeven… toevallig woon ik in kenia

3 likes

Verdiend kampioen. Wat een playoff run :+1:.

Hij draagt deze Skydweller alsof het een 36mm OP is trouwens.

5 likes