1x maar, de andere keer “neprolex”. Daar handelde hij in, dus ik denk dat de veronderstelling van @Rolopalooza niet onaannemelijk is.
Een stalen Daytona of TT had ik nog wel geloofd. Dit is toch echt een hele andere prijsklasse. Ik geloof niet dat ie echt is.
Als je €500 of zoiets uitgeeft aan een goede namaak Rolex snap ik niet dat men niet gewoon een klasse Hamilton of Tissot haalt. Zou ik zelf blijer van worden.
Haha, is dat die Slijptol? Lijkt wel Christina Aguilera in dr dikke periode
Poooohhh lekker wel hoor Platinum Daytona. Het is hem gegund.
Als ik dat interview lees wat @Neyra deelt houdt hij wel van een slijptolly (pun intended), wat weer matched met die foto.
Haha dat is hem zeker. Voor corona ben ik hem weleens op een hele vage late avond tegengekomen in Amsterdam. Beetje een vreemde vogel, maar wel een mooie vent.
Het antwoord lijkt me niet zo moeilijk: mensen willen pochen en laten zien dat ze een Rolex dragen. En de gemiddelde (zelfs geoefende) kijker ziet t toch niet van afstand dat ie nep is.
En laten we eerlijk zijn: met een Tissot van €500 ben je echt niet “de man” op het terras, hoe mooi een Tissot ook kan zijn.
Showbiz vraagt natuurlijk altijd wel om vreemde vogels.
Alsof Ronald Goedemondt en Sean Paul een baby hebben gekregen. Dat maak je niet goed met een mooie Daytona….
Deze foto is toch puur voor de ouwehoer gemaakt als karikatuur. Dat snapt men toch wel?
Ik mag hopen van wel!
Ik complimenteer je echt wel over een mooie tissot, maar dan ben ik wellicht de uitzondering.
Dat denk ik ook
Ze droeg ook vaak een gouden datejust op lederen band.
Voor de basketball-liefhebbers: Giannis Antetokounmpo met een Sky-Dweller na het winnen van de NBA titel.
Allemaal boeven… toevallig woon ik in kenia
Verdiend kampioen. Wat een playoff run .
Hij draagt deze Skydweller alsof het een 36mm OP is trouwens.