Bekende personen en hun horloges - Deel II

Ik denk dat jij hier op hf als Kaas rondhangt!

1 like

Was deze al langs geweest?
image

1 like

Nee. Maar wie is dit?

1 like

:joy:

1 like

Die heeft ie vast niet om momenteel

2 likes

Beetje onder de gordel dit, hij heeft dat horloge ook al jaren toch? De foto is niet meer dan het aaien van een hondje. Een aantal jaren geleden zou ik een submariner niet eens herkend hebben, dus deze man heeft zelf ook belangstellling of laat zich opjutten door een ander. Die Wilders houdt het wel lang vol…

Echt een bejaarde van 30 jaar oud:

3 likes

Misschien dezelfde Peter waar Hanny over zingt?

afbeelding

16 likes

Compleet domme reactie natuurlijk.

Dat iemand het niet eens is met de hoogte van een salaris daar kan je nog een discussie over voeren. Maar vervolgens gaan lopen zeiken over wat iemand koopt van dat salaris is lager dan laag.

Had het voor Peter wel goed geweest als Wilders een elektrische babboe bakfiets had gekocht?

4 likes

Dat is Holleder met zijn Otumm, toen nog ambassadeur van het merk.
Ik kwam hem in die tijd tegen in Hilversum en wilde eigenlijk vragen of ik zijn horloge eens in het echt mocht zien. Maar ik was bang dat ik hem er om zou uitlachen, dat is toch te link met Willem Holleder en Dino Soerel tegenover je.

3 likes

Geen idee, maar heeft met z’n partij-bedrijfsaccount z’n eigen grapje geliked, en verder deed niemand dat.

2 likes

Op deze manier is het wachten tot dit off-topic gaat. Als jullie je berichten kunnen verwijderen misschien niet.

1 like

Ben je mod geworden?

2 likes

image

6 likes

Een bezorgde burger :hamburger::joy:

Vind jij dit draadje leuk? Zou jammer zijn als het naar off-topic zou gaan toch? Dan kan jij het niet meer volgen. :man_shrugging:

5 likes

5 likes

Lichte dwang moet voldoende zijn toch, bij de TL1s.

Dit is een bekend persoon trouwens. Draagt alleen geen horloge. :thinking:

5 likes

James martin met z’n daytona :grin:

3 likes

Koopt hij een hond van ons belastinggeld??

2 likes

One of many…

Ik denk dat James Martin een Daytona heeft in elk materiaal, 2x Platina ook, met en zonder baguettes.

2 likes

Inderdaad, James martin is dan ook wel een gerespecteerd horloge verzamelaar

3 likes