Bekende personen en hun horloges - Deel II

Humberto Tan draagt toch altijd IWC?

Of heeft ie deze niet van zijn sponsor, maar van Dionne gekregen?

1 like

Dat was de grap. Het was het horloge van Steven zelf.

1 like

?
:slight_smile:

3 likes

Ja die is het! :see_no_evil:

1 like

Dat is toch een Breitling 765? Was iig mijn eerste ingeving, alleen hier niet gedeeld :laughing:

1 like

Hahahaha. Dat is toch een hommage van de dan Henry die Breitling?

Maar goed. Het is een 6263 rolex daytona reversed panda. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heb jij die ook niet gehad?

1 like

De panda.

Bij bäte zie je in elk geval dat het makkelijk kan zo een sportwatch op nato bij een pak en hemd.

De dresswatch kan in de la van het dressoir.

12 likes

Mhm je hebt gelijk, zie het nu aan de pushers

1 like

Wat een ding zeg :star_struck:

1 like

Ik moest erg lachen. :joy:

Maar de vraag is… wat voor horloge is het?

4 likes

Ja dat was rocken! :star_struck:

1 like

Rolex DateJust 36 in het blauw met gladde bezel en Oyster band met PCLs

Hamilton lijkt nochtans elke kans te grijpen om in films te komen. Mischien wilde 20th Century Fox niet (genoeg) betalen. Liam Neeson is volgens mij geen brand ambassador van een (ander) horlogemerk.

Bij Leonardo DiCaprio zie je bijvoorbeeld dat hij in films geen andere horloges dan (TAG) Heuer mag dragen. Daarom heeft bij in Wolf of Wall street geen gouden Submariner om (zoals de echte Jordan Belfort) maar een Heuer 1000.

EDIT Ik zie dat mijn bewering niet helemaal door de factcheck komt, aangezien DiCaprio aan het begin van de film een Seiko draagt. Dit horloge is wel een stuk minder prominent in beeld.

Wat draagt Rene eigenlijk? Hublot of AP wellicht?

AP duiker denk ik.

2 likes

Bandaanzet lijkt royal oak offshore, met die inkepingen. Maar kan model niet pinpointen.

Een FROGman.

14 likes

Misschien op de groei gekocht? Hij heeft al drie keer zijn oren verder uit elkaar moeten zetten omdat zijn hoofd er niet meer tussen paste en daarna weer terug.

Hij is nog een beetje zoekende naar hoe groot hij wil zijn.

8 likes

:joy::joy::joy: Hij is wel een liefhebber, zie hem geregeld met iets moois langskomen op de beeldbuis. Mag dat graag zien.