Volledig mee eens, en een zure verliezer ook nog eens!
Oh dan werkt Jan aan zân watchgame! Volgens mij werd hier een half jaar geleden nog vastgesteld dat hij niet meer dan pak âm beet een Guess om had.
Bravo Jan! Prima keus ook eigenlijk, schitterend horloge namelijk.
Maar die tweet boven zijn auto dan ook.
Waar maakt die vent zich allemaal druk over?
Hij krijgt van mij de keyboard warrior Trophy .
Ik mag hopen dat het de auto van zân vrouw is die hij gewassen heeftâŠ
De frisse wind is de naam van zijn kapsalon joh
Dit dus,
Wie is dit?
Weetje, je hebt mensen die zich inschrijven bij de KVK, en dan ondernemer zijn, maar nog geen werk hebben. Dit is nou typisch zoân persoon, maar dan politicus. Hij heeft wat standpunten op een A4tje geschreven en dat was het dan. Nu is ie politicus. Beetje simpele kerel.
Hij vraagt zich af hoe Wilders aan zân horloge komt. Ik gok zo dat ie m gekocht heeft.
Aha, dus de zoveelste roeptoeterende droeftoeter?
Gezien zijn uitspraken zoals hierboven, misschien maar beter om geen aandacht aan de beste man te geven.
Nee, vooral: who cares
Jan heeft toch wel goede smaak.
hij was nog met Yolanthe toen ze echt lekker was
Wat een koekenbakker die Peter. Geert heeft al jarenlang een Sub. So what?! Zijn privĂ© chauffeur en de BMW 7-serie waar die in rond gereden wordt vinden we wel ok toch? Waarom geen horloge waar hij destijds misschien âŹ5.000-âŹ6.000 voor heeft betaald. Kwestie van keuzes maken in het leven. Als iemand een reis maakt voor dat geld hoor je niemand erover.
Zo⊠Die frustratie is eruit!
Heeft hem wel zijn hele huisraad gekost,
Alles wegđ€Ł
Is ze nu niet meer lekker dan?
Daar zijn natuurlijk wel redenen voorâŠ
Duidelijk danger zone:
Dan zit ze wel helemaal rechts in de danger zone
Ik kan haar niet uitstaan, dan glij je ook automatisch hard naar beneden op de hot-schaalâŠ