Bekende personen en hun horloges - Deel II

afbeelding

Volledig mee eens, en een zure verliezer ook nog eens!

2 likes

Oh dan werkt Jan aan z’n watchgame! Volgens mij werd hier een half jaar geleden nog vastgesteld dat hij niet meer dan pak ‘m beet een Guess om had.

Bravo Jan! Prima keus ook eigenlijk, schitterend horloge namelijk. :ok_hand:t2:

2 likes

Maar die tweet boven zijn auto dan ook. :see_no_evil:
Waar maakt die vent zich allemaal druk over?

Hij krijgt van mij de keyboard warrior Trophy . :laughing:

afbeelding

11 likes

Ik mag hopen dat het de auto van z’n vrouw is die hij gewassen heeft

1 like

De frisse wind is de naam van zijn kapsalon joh

Dit dus,

Wie is dit?

1 like

Weetje, je hebt mensen die zich inschrijven bij de KVK, en dan ondernemer zijn, maar nog geen werk hebben. Dit is nou typisch zo’n persoon, maar dan politicus. Hij heeft wat standpunten op een A4tje geschreven en dat was het dan. Nu is ie politicus. Beetje simpele kerel.

Hij vraagt zich af hoe Wilders aan z’n horloge komt. Ik gok zo dat ie m gekocht heeft.

5 likes

Aha, dus de zoveelste roeptoeterende droeftoeter?

Gezien zijn uitspraken zoals hierboven, misschien maar beter om geen aandacht aan de beste man te geven.

1 like

Nee, vooral: who cares

1 like

Jan heeft toch wel goede smaak.

hij was nog met Yolanthe toen ze echt lekker was

4 likes

Wat een koekenbakker die Peter. Geert heeft al jarenlang een Sub. So what?! Zijn privĂ© chauffeur en de BMW 7-serie waar die in rond gereden wordt vinden we wel ok toch? Waarom geen horloge waar hij destijds misschien €5.000-€6.000 voor heeft betaald. Kwestie van keuzes maken in het leven. Als iemand een reis maakt voor dat geld hoor je niemand erover.

Zo
 Die frustratie is eruit!

12 likes

Heeft hem wel zijn hele huisraad gekost,

Alles wegđŸ€Ł

5 likes

Is ze nu niet meer lekker dan? :thinking:

3 likes

Daar zijn natuurlijk wel redenen voor

1 like

Duidelijk danger zone:

image

10 likes

Dan zit ze wel helemaal rechts in de danger zone :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

29 likes

Ik kan haar niet uitstaan, dan glij je ook automatisch hard naar beneden op de hot-schaal

2 likes

A woman is allways at least a 4 crazy
 echt een klassieker

24 likes

afbeelding

11 likes