Bekende personen en hun horloges - Deel II

Scherp van je, ook expres zo slecht gefotoshopt.

1 like

O, zijn het golfers? Dat heeft totaal niet mijn interesse. De enige golfer die ik ken is Tiger Woods en die ken ik niet van zijn prestaties op de golfbaan.
Ik wist trouwens niet eens dat het een Olympische sport was.

2 likes

Patek Philippe Aquanaut Chronograph?

Lezen is een kunst.

3 likes

Aquanaut toch?

Casio F91w, what else…

2 likes

Plastic en kermis gaan prima samen :joy::joy::joy:

1 like

Daar zullen we nooit achter komen

Maar zou de Patek wél echt zijn? Dat is toch een klokkie van 80k?

Tom Waes heeft zo te zien een nieuwe Rolex Seadweller! Sd43?

https://m.gva.be/cnt/dmf20190724_04525533#:~:text=Een%20peperdure%20Rolex%20met%20een,van%20Tom%20Waes%20(50).&text=In%20de%20nacht%20van%20dinsdag%20op%20woensdag%20kreeg%20de%20presentator,een%20onbekende%20met%20slechte%20bedoelingen.

5 likes

Zijn oude Sea Dweller 16600 werd gestolen. Die zag je hem steeds dragen als hij op reportage was.

2 likes

Toen hij erachter kwam scheen hij even een waes voor zijn ogen te hebben gekregen.

16 likes

Tom had dat ding wel echt altijd om! Ook in films of series. Wel erg zuur omdat het een cadeau van zijn vriendin was. Hij is trouwens beroepsmatig duiker geweest dus dit horloge past hem erg goed!

8 likes

Het zal wel aan mij liggen maar ik ken die hele vent niet :joy:

1 like

Dat heb ik nou ook met de meeste van de luitjes die hier worden getoond. :joy:

Maar Tom Waes ken ik dan weer wel en ik ben zelfs een beetje fan.

14 likes

Al is het maar van Undercover :+1:

2 likes

Volgens wiki heeft hij 7 jaar diepzee gedoken in de offshore. Dat is tenminste echt duiken.

Niet dat ik daar meteen andere duikers mee tegen hun schenen wil schoppen. Maar zo presenteert een vage kennis van mij zich tijd als ex militair. En heeft daarbij altijd verhalen over onze jongen op missie. Waardoor je geneigd ben hem op missie te zien. Alleen wat doorvragen leert dat hij kok was, één jaar gediend heeft, en nooit verder dan de kazerne en de Veluwe is gekomen.

2 likes

…“stolen valor”…

1 like

Idd Tom Waes is een eindbaas.

2 likes

Zijn beklimming van El Capitan was indrukwekkend.

Dat was fantastische televisie

3 likes