Bekende personen en hun horloges - Deel III

:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Hij draagt deze:

Ref: IW504501

IWC PORTUGIESER PERPETUAL CALENDAR TOURBILLON EDITION “150” YEARS

4 likes

Welk horloge is dit?

Klok van 150.000 euro plus toch?

Edit:
Iets minder maar nog steeds 100k plus.

1 like

Klopt, ik dacht dat de listprijs toendertijd 110k was.

5 likes

Ajax-Trainer Francesco Farioli draagt liever een Moonwatch dan een Hublot terwijl Ajax door dat laatste merk wordt gesponsord :crazy_face:

8 likes

Ik denk dat de meerderheid van HF daar hetzelfde over denkt :see_no_evil:

18 likes

Ik denk dat vrijwel de hele horlogewereld daar hetzelfde over denkt. Waarschijnlijk ook vanwege horlogeinfluencers die hun mening nogal sterk verkondigen :crazy_face:

4 likes

Dat is niet Kraay, maar Matthijs van Nieuwkerk😀

1 like

Vreemd is dan dat ze toch zo achterlijk duur blijven.

1 like

Schip Steijn en Schreuder zijn meer de types voor een Moonswatch.

Farioli voor the real deal

2 likes

Als tie langs de kant staat bij een wedstrijd heeft hij wel z’n Hublot om. Lellek merk. Als ik coach van Ajax was zou ik m weigeren.

1 like

Lekker tegendraads, hou ik wel van :+1:
Wilde ik toch bijna een foto van mij plaatsen met een horloge, maar dan weet iedereen gelijk dat ik een bekende en beminde Nederlander ben :grin:

4 likes

Toch meer een kwestie in welk marktsegment LVMH hun merken wil positioneren. De Louis Vuitton horloges hebben ook een belachelijke prijsstap gemaakt naar het luxe/“high end” segment.

2 likes

Goede marketing daar draait het vaak om, ken zo nog wel een merk die de stap wil maken richting Rolex :wink:

1 like

Dan zou ik hem lekker dragen, en dan zou ik of een gekke halen zoals wit of gekleurd keramiek, of opzoek gaan naar een obscure oudere hublot om toch te voldoen aan welke sponsoreisen er mogelijk zijn.

Als het moet vanuit je werk, waarom dan niet kijken of je er iets leuks van kan maken voor jezelf :tipping_hand_man:

5 likes

Hier wil ik echt even niet meer over nadenken 
ooit :crazy_face:

Yep, verbaast me ook enigszins wel dat hij bij zo’n persmoment z’n Omega om mag slingeren. Had hem al eens eerder gespot maar dat was bij zo’n fotoshoot van de kledingsponsor.

Ik vind het wel tof dat hij hier een “uitgesproken” keuze in maakt, kan ik wel waarderen.

Ik zou hem voor niets best willen aannemen hoor. Heb nog wel een plekje in m’n horlogedoos :crazy_face: kopen zou ik het niet zo snel.

1 like

Oké oké excuses

1 like

Klopt. Misschien kan hij ook wel door de persoonlijke voorkeur heen kijken en blij zijn met de sponsor die zijn ploeg heeft. Liever een lelijk horloge dan een gokkantoor te promoten.

2 likes