Af en toe is het grappig, maar dat geforceerde hoeft van mij ook niet zo.
Tag heuer link chrono
Ik zag hem eerder ook met een ander Breitling, volgens mij een chronomat GMT, mooi ding.
Afbeelding van de kledingwebsite ZEB gehaald, met wie hij een sponsorschap heeft.
Ik geloof dat ik dat ding maar laat liggen. Heel de wereld heeft er al een (gesponsord gekregen)
Denk dat Patek Philippe niet aan sponsoring doet. Is ook niet nodig. Mensen liggen ervoor in de tuin.
Merken als Hublot en Richard Mille staan wel bekend om sponsoring van horloges aan celebrities. Omega trouwens ook die hebben op ge Olympische spelen massaal horloges uitgedeeld, die overigens na afloop weer terug gegeven moesten worden.
Denk je? Dan heeft Patek wel n reuze voorraad die binnen notime bij de bekende figuren belandt is. Of hebben ze geen kunstmatig tekort zoals Rolex?
Die bekende figuren behoren tot de trouwste klanten kring.
Je hebt een deel trouwe klanten die bij de horlogemaker zelf in de bovenste schuif liggen. Maar ik gok dat het overgrote deel bekende mensen door AD’s te vriend gehouden wordt, de eerste modellen kriigen en eventueel een mooi prijsje in ruil voor wat posts op sociale media.
Zal wel flink in prijs stijgen deze gelimiteerde Trump Tourbillon Victory watch nu het erop lijkt dat Trump gaat winnen.
Weer eens wat anders als ‘Thierry Stern met gehaktstaaf’