Een vrouw die op Jake Paul valt zal mij ook niet zonder gevoelens voorbij lopen, maar dan heeft ze mooi pech. Niet mijn type.
Ik vind jouw schedeltattoo dan ook beduidend chiquer dan die van Jake. Op het eerste mag de gelijkenis treffend zijn, de details maken het verschil.
Ik kan ook niet zeggen dat ik het zo’n mooi horloge vind, iets te veel “bling bling” voor mijn smaak.
Joh…
Wat een vreselijk gedrocht is dat horloge. Net als Ruchard Mille, technisch misschien hoogstaand maar vreselijk lelijk.
Ik zou ook voor 7 miljoen hele andere horloges kopen.
Onpopulaire opinie: voor wat het is vind ik die diamanten armband die de tijd toont best wel heel erg geslaagd en niet eens zo opzichtig.
Nu, ik dacht dat het een piece unique was van 18 miljoen en dat Floyd Mayweather ze had… misschien geven ze ze door.
Daar zou ik meer dan € 6.800.000 van overhouden.
Die gele is schijnbaar 20 miljoen. Niet niks natuurlijk, maar behalve dat de plebejers van een afstand je goede smaak kunnen herkennen laat je ook meteen de wannabes met een exemplaar van 7 miljoen even zien wie de baas is.
Zoiets zag ik van de zomer nog op de kermis liggen. Naast de woonwagen van Django Wagner.
Ze valt denk ik vooral op zn dikke portemonnee.
De familie Leerdam heeft ook zelf wel wat centjes hoor.
Dan hoop ik maar dat ze wel zoveel invloed op m heeft om een eind te maken aan zn sinterklaas baard…brr
Ik heb ook zo’n sinterklaasbaard, al vroeg mijn vriendin vandaag ook om daar een eind aan te maken
Miss toch maar wat bij trimmen deze week…
“The Rocky”
Geen baardenfan begrijp ik ?
Jason Statham toch?
Nou dit wel:
Dit niet zo: