Ah. Vandaar de Rolex.
Hoeveel veel te dure horloges heeft die man wel niet ?
En hij was zo’n relaxte gast in een hoodie.
Ook volledig vergekt door zijn geld. Jammer.
Ik denk een logisch iets. Als je zo veel geld hebt kom je in een andere wereld terecht.
Dat geloof ik zo. Maar blijf het apart vinden dat soort bedragen stuk te slaan op een horloge.
Dat sowieso. Maar wat zou je zelf doen als je zoveel geld hebt dat je je hele leven niet meer op kan maken?
Ik denk ook niet dat hij het aan zijn vrouw hoeft te vragen of ie een nieuw horloge mag kopen
Nee die wilde een verlengde Porsche, dus die is even vergekt
In de tijd die het duurt om op het horloge te zien hoe laat het is, is zijn vermogen waarschijnlijk meer gestegen dan het horloge kost.
Dat zou echt nog wel eens kunnen kloppen ook
Als ik 209 miljard!!! aan vermogen had kocht ik ook van die knotsgek dure horloges, boeiend die grijpstuivers.
Zat eerst in de zonneluifels maar heeft zich omgeschoold tot influencer dus Rolex
Zou hij t zelf getypt hebben?
Ai, ziet er uit als een dikke Breguet wannabe horloge
Met 209 miljard heeftie 209 000 keer een miljoen.
Wil zeggen dat ie ongeveer een miljoen uitgeeft zoals ik 2€…
Als ie nog 50 jaar leeft, kan ie elke dag lekker ongeveer 11,5 miljoen uitgeven.
Stof tot nadenken.
Dat kan, moet hij wel eerst alles verkopen en liquide maken tis niet dat het op de bank staat. Desalniettemin zal hij het niet heel slecht hebben
Ik spreek ook over het doorsnee volledige vermogen hoor. (orde grootte, gemiddelde westerling). Jan Alleman moet dan ook eerst zijn huis verkopen bv… dus de vergelijking gaat op. Alleen kan hij dan dagelijks 23€ uitgeven.
Zuckerberg heeft bedacht dat hij de beste horloge verzamelaar alle tijden willen worden. Gotta catch em all!