Prigozjin in het midden. De jongen naast hem met een G-Shock Mudmaster Gwg-2000 zo lijk het?
Is wel een beetje moeilijk klok/tijd kijken zo lijkt mij
Of ze kijkt veel in de spiegel!
En Prigozjin zelf met een ulysse nardin michelangelo
Roofgoed?
Zeker! Zou dit de 36 of de 41 zijn?
Die zie ik niet maar staat zijn gulp nou open?
Geen idee, lastig in te schatten maar ik denk klein. Zag hem ook in een video met een bb58 bronze om en dat viel hem prima ook
Misschien een keer uitnodigen in de uitzending van “Mannen van de tijd”?
In ieder geval met afzichtelijke lederhosen …
Nee joh. Lederhosen zijn cool. Alleen dat lelijke jasje combineert er niet zo lekker mee.
Ha! Ik wou daarstraks hetzelfde posten. Maar kon geen screenshot in de NLZiet app maken
Planet Ocean
Dacht ik ook!
Ik vind het toch altijd beetje lullig dat hij met zulke TH’s loopt met zo’n vermogen…
Een vervelende verplichting waarschijnlijk. Iets met opgelegde sponsor maatregelen ben ik bang…
TAG Heuer is the official partner and timekeeper of the Oracle Red Bull Racing Formula 1 Team, accompanying the team since 2016 in all the race-winning moments up until Max Verstappen’s outstanding victory in the final race of the 2021 season to win the World Drivers’ Championship.
Is zoals door @Wes181 al aangegeven een sponsorcontract. Zo loopt Lewis Hamilton altijd met IWC vanwege de contracten tussen mercedes en IWC.
Het is algemeen bekend dat Verstappen privé vrijwel altijd Rolex (daytona’s) draagt.