Bekende personen en hun horloges - Deel III

Breek er je hoofd niet over.
Ik heb geen filter en reageer met asociaties die mijn kinderlijk brein maakt op context, niet met wat ik eigenlijk echt denk of meen over een situatie.
Mijn vrouw stoort zich er ook aan en soms werk ik zelfs mezelf op de zenuwen…

12 likes

:joy:

Ben Affleck met iets gecompliceerd van Hermes

12 likes

Waarom zit hij naast Siegrid Kaag? :flushed:

13 likes

Waarom zou je een horloge maken met twee manen??

2 likes

Omdat er op vrijdagavond en zaterdagavond toch altijd 2 manen te zien zijn als je het café uit komt.

:hugs:

3 likes

Dat is ook waarom die cijfers alvast gedraaid op de dial staan, dat wordt dan weer leesbaar icm alcohol :sunglasses:

1 like

En nu serieus, ik denk dat ze het zicht vanop zuidelijk en noordelijk halfrond willen nabootsen. Niet geslaagd als je het mij vraagt.

1 like

Zit er net over te lezen ja. Behoorlijk nutteloos idee. Als ik het goed heb gezien draaien de klokjes rond het centrum en staan de manen stil. Dat is wel tof. Nog steeds nutteloos. :joy:

Los van de nutteloosheid, stoor ik me eraan dat de klassieke maandfase volstrekt niet realistisch het beeld van de maan weergeeft. Wat je ziet op zo’n horloge is een maansverduistering…

Om dat een beetje representatief te maken, heb je zo’n bolvormige maan nodig.

3 likes

Dat zou een nuttige complicatie zijn! De datum een paar dagen per maand in rode cijfers o.i.d. Scheelt veel gezeik thuis.

40 likes

:joy::see_no_evil:

1 like

Mooi!

1 like

In ieder geval heel veel lelijke :watch: :watch:

1 like

deze zal Trump dragen…Corum,goud, sinds 1963 traditioneel aangeboden aan elke nieuwe president.Ongeveer 36.000€…

8 likes

:joy: Daar ging de koffie! :joy:

1 like

Wel zijn smaak denk ik :smile:

Lewis een nieuwe werkgever, dus geen IWC meer, maar een RM!

13 likes

Hij gaat er qua klasse wel flink op achteruit wat horloges betreft…

5 likes

Mee eens. Al is dit zo’n hele platte RM, die vind ik nog het best te pruimen.

1 like