Bekende personen en hun horloges - Deel III

:white_check_mark:

3 likes

Een kinderhorloge? :flushed:

1 like

Kevin Hart met de Nautilus perpetual ondanks zijn partnerschap met AP

1 like

Jason Ladanye, absolute Nummer 1, je moeder kent m ook… :wink:
met z’n Hanhart stopwatch.

Ding is nodig om te laten zien dat de briljante filmpjes niet gemonteerd zijn…

2 likes

Het hele topic teruglezen/doorzoeken is wat veel, dus misschien is deze al eens voorbij gekomen.
Mark Kopfler met een, volgens mij Ed White Speedmaster.

4 likes

Je mag nog van geluk spreken dat hij alleen Kevin Hart fout had.

Het is zo’n domoortje die @EVH

3 likes

Zo, die herken je ook echt niet meer terug zeg. Met een multiple choice zou ik het nog misschien raden, maar als ie naast je bij de bakker staat herken je hem echt niet.
Bij Mark Knofler denk ik aan dit :

Je ziet hem ook erg weinig in het nieuws, de laatste 30 jaar. Maar goed, hij ziet er nog fris en fruitig uit met zijn 75 jaar.

7 likes

Er zijn tegenwoordig helaas nog maar weinig mensen die zo naar de bakker gaan met die outfit.

4 likes

Je kan natuurlijk een retro-trend gaan starten. Cowboy-shirt en haarband…naar de bakker (niet de supermarkt natuurlijk)

1 like

:innocent:

1 like

en

maar het is

Mark Knopfler
:blush:

2 likes

Even te onoplettend getypt inderdaad :frowning:

1 like

Dacht eerst dat dit Kevin Spacey was

2 likes

images (3)

De Pink Floyd liefhebbers zullen Live at Pompeii vast al wel gezien hebben, maar ik heb er gisteren van genoten. Een aantal keren kwamen de horloges van de band in beeld, waarop vrouwlief me aanstootte: “let je even op?”

Na een rondje zoekfunctie & google ben ik er nog niet helemaal uit: welk horloge draagt Nick Mason hier?

5 likes

Dubbele kroon en op een bund? Geen idee vooralsnog.

En een bezel. Lijkt op een Breitling op het eerste gezicht. Elders kwamen ze er ook niet uit.

EPSA Super Compressor
UG ??
Enicar Sherpa Guide
LeCoultre

1 like

In ieder geval geen chrono, maar iets met een roterende binnenring. Dus een serieuze duiker uit begin jaren '70?

1 like

Nev Shulman (Catfish) draag meestal volstrekt onduidelijke plakmerken, maar hij heeft dus ook een two tone Datejust.

1 like

:joy:

1 like

Ik zat al te wacht op dingen als “wat voor vis?”. Maar dit kan ook. :smile: