Bekende personen en hun horloges - Deel III

Zojuist bij Vier Avonden op een Rij. Douwe Bob met een paar gouden tanden…en zo te zien een Grand Seiko SBGA413 om de pols. Smaak in horloges heeft hij iig. :+1:

19 likes

Heel vet!

1 like

Blijft geweldig. Die scène zou ik nog wel eens in een bios willen zien met goed geluid :muscle:

2 likes

Ga ik met je mee! :ok_hand:

1 like

Daniel

1 like

Goh, de kennis in de muziekwereld lijkt de afgelopen tijd ook wel te veranderen. Stijltje “iced out Patek” lijkt steeds vaker plaats te maken voor echt serieuze horloges!

Toch leuk om te zien. Douwe Bob geeft het goeie voorbeeld met zijn statement “OEM Grand Seiko”. :ok_hand:t2:

1 like

Aardige gozer, mijn buurman (nah ja, bijna dan). Mannetje :smile:
En een horlogeliefhebber.

Hij traint in dezelfde gym als mijn vrouw. Eerste wat ik zei : kijk je uit ?! Oogcontact is al funest :baby:t4: :baby:t4: :baby:t4: :baby:t4:

21 likes

Je denkt dat Bob haar wel wil douwe? :smile:

7 likes

Dat zou ik niet weten, maar andersom wel :smile: (jaja schat, ik weet het, lekker lichaam blabla, train nou maar door ipv kijken).
Grappige is dat iets verderop Arie Boomsma woont, aan hetzelfde riviertje Gein (-ig :smirk: ). Die kunnen elkaar tegemoet zwemmen als het moet. Drie keer raden met wie mijn vrouw elke dag staat te sjansen en te ouwehoeren in de supermarkt : hoi Arie :wave:t4: :smiling_face_with_three_hearts:

Ga er lekker tussen zwemmen zou ik zeggen. Maar nogmaals, niet te dicht bij Douwe. Zeker niet onder water.

5 likes

Ach, van eens te gebruiken gaat dat echt niet stuk, hoor…

Vlaamsch: “van is te bezigen got da ni kapot’.

1 like

image

helpt dit meer bij de zoektocht?

1 like

Master control geographic

6 likes

Toffe keuze hoor, had ik niet echt achter hem gezocht.

1 like

Over het ininkten heeft ie in ieder geval geen gras laten groeien :grimacing:

1 like

Ook dit een toffe keuze van die jongen om niet voor de zoveelste APRO, GMT master 2 of Nautilus rond te lopen.

1 like

Tom Terrific. Captain America. Touchdown Tom.
Comeback Kid.

Plus links op de foto, de beste centrale verdediger die Nederland ooit had.

Bobby
:x::x::x:

8 likes

Betere verdediger dan Jaap? Als Jaap eraan kwam moest je echt wel even aan de kant terwijl Virgil soms als een juffrouw de duels aanging

9 likes

En jij zegt steevast Konichiwa als je die 2 tegenkomt neem ik aan?

1 like

Jazeker.
Nostalgie vertroebelt vaak de werkelijkheid.

Van Dijk is beter dan Stam ooit was.
Stam was ook een geweldenaar natuurlijk. Eerlijk is eerlijk

3 likes