Bekende personen en hun horloges - Deel III

Wat een pannenkoek is het toch

2 likes

Mijn vrouw zag op YT bij vlogger ‘dee’ (bekend??) dit horloge, ze vond ‘em leuk. Maar ik heb geen idee wat het is…. Iemand??

IMG_0868

Doet mij gelijk denken aan Cluse:

1 like

Of de Rosefield Octagon.

Linksom of rechtsom: doorsparen is het devies.

1 like

Een ‘circle to search’ op mijn telefoon wijst uit dat het om deze echte Kapten & son gaat. Ik denk niet dat het dezelfde son als die van Arnold is.
Voor €105,- ben je wel helemaal de man thuis. Is goedkoper dan je vrouw mee uit eten nemen.

3 likes

Das sowieso een plus.

Dank voor je zoekwerk! :+1:t2:

3 likes

Prima deal dus.

2 likes

Good point

2 likes

I wonder…

Qua accesoires zijn er twee items voor een man om je coolness te etaleren: een horloge en een zonnebril. Stevie ziet dit gewoon goed.

6 likes

:laughing::laughing:

Voel me toch best wel aangesproken met 1.96m lengte en ook een Speedmaster Automatic in de collectie.

1 like

Ja plus kickass sneakers

1 like

Eric Cantona met een sprankelende Tudor Chrono

6 likes

Wat zou hij willen dat hij Rolex ambassadeur was. Dit is het toch echt niet.

Lijkt mij nou dat hij best zonder teveel moeite Rolex ambassadeur zou kunnen worden. Maar goed, Born to Dare he

1 like

Das waar. In vergelijking met Tudor is Rolex niet born to dare maar dare to bore

2 likes

Hi Stevie.

1 like

Zou makkelijk kunnen.

Ai sorry… ik ben zelf 1.98m en ben toch maar voor een Pro gegaan.

Dat kan, ik vind het horloge hem prachtig staan, smaken verschillen. Bij veel mensen met een Pro denk ik vaak: had maar iets kleiners uitgezocht met die smalle polsjes.

Deze man heeft overigens prima polsen dus ik denk ook dat een Pro hem mooi had gestaan maar jij had het over lengte, vandaar.