Fantastische serie
Seizoen twee komt in 2025 meen ik
Fantastische serie
Seizoen twee komt in 2025 meen ik
Ik heb dat YouTube filmpje een kans gegeven, maar toen die tweede dame na een paar seconden al begon te schelden heb ik het maar afgezet.
Ik zie alleen Christina.
Prachtige en bijzondere vrouw.
Eurocommissaris voor de Europese Green Deal, Wopke Hoekstra op de COP28 in Dubai, tussen al het platinum aldaar lekker gewoon gebleven met z’n Seiko? Model ? én blitse Nike gympen (foto 3).
Lijkt me een Citizen, maar ik snap de verwarring.
Ik denk nu je het zegt dat je gelijk hebt
Oh oh oh… Ik dacht dat ze je bij McKinsey wel zouden afleren om een pak met sneakers en een duikhorloge te combineren voordat je partner mocht worden… Old boys’ network is ook niet meer wat het geweest is
Hoekstra was voorzitter van het studentencorps Minerva in Leiden. Zeker iemand uit een gespreid bed en ook zonder twijfel een onderdeel van een old boys network.
Dus ik zie het eerder als een poging om over te komen als een man van het volk.
Pure beleefdheid voor zijn gastheer, de emir draagt ook Nike (zo te zien op foto 3)
Dat zou, in tegenstelling tot een stijlflater slaan, echt erg zijn.
Had Woppert er nou ook maar een djellaba, keffiyeh en agaal bij aangetrokken
Het begin is er
Ik werk met (alleen maar) een stuk of 40 Japanners. 9 van de 10 in pak, met oerlelijke kolossale New Balance eronder, en een afzichtelijke Gshock of huge Seiko om.
Ben er ondertussen aan gewend
Wel relaxed hoor, geen dure fashion race wie het mooiste en duurste pak/schoenen/riem/horloge draagt. Allemaal een oversized slechtzittend zwart pak met lelijke gympies eronder, en ze zijn klaar. Plus een te grote stropdas.
Nou ja, op zich wel, maar doe dan geen pak aan, zou ik zeggen. Het is niet verplicht of zo.
(Ik ga er voor het gemak even van uit dat je collega’s geen eurocommissarissen zijn)
Dat niet, maar wel in hun hoofd. Ze vinden een hip strak grijs, blauw of bruin pak helemaal geweldig, maar no way dat ze dat aantrekken. Stel je voor zeg, een ander zal maar iets over je denken
het is sowieso Bud