Zoals het een goede West Vlaming van die generatie schikt waarschijnlijk het horloge die hij voor zijn plechtige communie gekregen heeft. 9/10 is dat een verdal tour de france. Dat is althans wat mijn vader al sinds zijn 12 jaar draagt.
Met een beetje goeie wil zie ik er wel bombé lugs in. Gouden Polerouter?
Gerrit Callewaert approves!
Dat zie ik er ook nog wel in ja! Later maar eens even goed kijken.
Het is wel een liefhebber in ieder geval. Ik spotte hem onlangs al met een JLC en een Meistersinger no3.
Ik ken die hele vent niet eerlijk gezegd haha maar het wel een liefhebbers horloge natuurlijk, ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar het definitieve antwoord
Ik ben bang dat niet iedereen aanslaat op bovenstaande afbeelding…
Zonde, want je hebt echt wat gemist! In de clip van Aphex Twin komt op ongeveer 8 minuten en 15 seconden het volgende horloge voorbij. Veel duidelijker krijg ik hem niet in beeld, maar ben niet zeker of het een day-date is of toch iets anders?
Ziet eruit als YM
Daydate. Lijk de datum en dag aanduidingen te zien
ik weet nog echt als de dag van gisteren dat ik na het stappen thuis kwam (nog enigzins in hogere sferen) en met open mond die videoclip zat te kijken en me hardop afvroeg of ik niet een beetje te ver was gegaan die nacht.
Ik werkte toen nog veel nachtdiensten en had de muziek en bijbehorende clips nodig om wakker te blijven Volgens mij heette die muziekzender: The Box. Was een betaalde versie van MTV / TMF. Mooie tijd, volgens mij ook de tijd van KoRn (Freak on a Leash).
Hahahahaha, zo herkenbaar.
Ik had precies hetzelfde.
Pas toen ik hem een paar dagen later, overdag weer zag wist ik dat het wel meeviel die nacht ervoor.
Echt helemaal goud.
Een neppe Rolex die hij gekregen heeft van die Mexicaan met die kittige vriendin (naam even kwijt). Hij krijgt hem bij een van zijn eerste deals terwijl ze bij die paarden zitten (even uit mijn hoofd).
Spannende serie trouwens!
Iets anders als ik deze schroeven of iets dergelijks zie:
Ik heb echt koortsdromen gehad van deze clip trouwens
Ze zijn nochthans gekend voor sterke marketing. Dus ze zullen hun klanten/doelpubliek wel kennen.
Aphex Twin ftw
Edit: en nu lees ik pas de rest van de post waarin je Aphex Twin zelf aanhaalt
Christie’s doet geen voorspelling over het bedrag dat de klokjes opleveren. Wel weten we dat een normale Royal Oak Chronograph voor een bedrag tussen de 155.000 en 260.000 euro gaat. De Vagabondage 1 wordt zelfs verhandeld voor prijzen tussen de 1 en 2 miljoen euro.
De Vagabond is best leuk.
de Vagabondage is in elke generatie een uniek en vet horloge, maar ik vind het zichtbare regulerings-systeem op die zichtbare balans toch een afknapper. Had liever een free-sprung gezien.
Buiten die datum kan ik zo snel geen tijdsaanduiding ontdekken. Dat lijkt me eerder een afknapper (of snap ik iets niet)