Bekende personen en hun horloges - Deel III

Dacht dat Swatch alleen bioceramic kasten maakt. :see_no_evil:

4 likes

Virgil met een APRO Travis Scott.

Stond m best oké maar ik vind het zelf meer een side piece dan een grail van 300k. Maar goed voor hem is dat waarschijnlijk een side piece :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Mooi horloge maar waarom staat zijn gulp open?

9 likes

Hij heeft waarschijnlijk ingevallen by de GP van Monaco en heeft zijn race pak nog aan.

3 likes

Voor velen zal deze man geen bekend persoon zijn, maar in de Padel-wereld wordt ‘the boss’ als icoon gezien. 15 jaar lang heeft hij in de top gespeeld, heeft bijzonder veel gewonnen en heeft zich als geweldige mentor voor de huidige generatie top 10 spelers gedragen. Zijn naam is Fernando Belasteguin (aka Bela), en ik kwam er laatst pas achter dat hij een knappe (uiteraard carbon & titanium) Richard Mille tijdens het spelen om heeft (de RM 35-03 Automatic Rafael Nadal).

12 likes

Sommige Seiko’s hebben dat wanneer je ze koopt. Schijnt een Japans ding te zijn.

IWC doet dit ook, i.i.g. op de Portugieser lijn. De anderen weet ik niet.

1 like

Koning idd! Mooi om te zien dat die nog op de baan staat. Alhoewel die het vaak moet afleggen tegen Tapia en co. Z’n laatste jaar is wel een mooie :clap:t2:

1 like

Vraag mij af wat Erik ten Hag om de pols heeft, bij NOS. Servië vs Engeland.

Ik dacht ff Grand Seiko

Sjoerd bij NOS EK draagt een Maurice Lacroix Aikon Limited zo te zien. Fraai ding!

1 like

Ik meen een DJ41 smooth op Oyster met PCL te zien in de 10 seconden die ik heb gekeken…

1 like

Ik heb op mijn knieën vlak voor de buis zitten kijken, tot verbijstering van mijn vriendin, en het leek mij geen Rolex eigenlijk

9 likes

Ik dacht ook een datumpukkel te zien maar nogmaals, ik heb het maar heel kort gezien. Al dat gel.l om die wedstrijden heen vind ik totaal niet interessant.

1 like

3 likes

De onderste dus…

Speelt nog steeds. Geweldig!

1 like

Ja laatste jaar. Hij heeft in Argentinië al een soort van afscheid genomen.

1 like

Iemand een idee wat voor (inmiddels legit vintage) horloge (de inmiddels legit vintage) Jan Cremer hier draagt?

8 likes

Geen idee, maar wel geweldig met die jaren 70 armband erbij.

1 like

De nieuwe trainert van Ajax met een omega lijkt het

8 likes