Bekende personen en hun horloges - Deel III

In mijn hoofd en hart hou ik het op deze.

images (1)
Voor Adriaan geef ik deze :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Allememachies…

1 like

Carlo Ancelotti, The Don.
Kan niet goed onderscheiden wat voor horloge hij draagt. Hoe dan ook ik heb al tig keer ingezoomd.

53 likes

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Horloge zit ook aan de binnenkant van zijn pols :rofl:

2 likes

Ingezoomd, maar steeds gestrand op een paar billen :slight_smile:

4 likes

Je zou denken dat

hier met een of ander jong Italiaans modelletje ligt, maar dit is blijkbaar toch gewoon Mevrouw Ancelotti van 54 jaar. Netjes :slightly_smiling_face:

image

9 likes

8 likes

Zittie nou ook te roken? Hij staat toch juist bekend om die kauwgompjes die hij eet, omdat hij gestopt is. Of is het een oude foto?

3 likes

Wat draagt etiquettepastoor des Vaderlands Jan Jaap van Weering in zijn geestige ‘weettiquette’ video’s?

Een vintage omega seamaster de ville oid? In ieder geval een erg speelse keuze die blauwe nato met gouden hardware, staat tof wat mij betreft.

7 likes

Ik vraag me altijd of of Richard Mille meer horloges weggeeft dan verkoopt? Ik zie ze iig alleen bij sporters voorbij komen.

3 likes

Draagt inderdaad een vintage Omega op nato. Hij weet dus niet op alle vlakken hoe het heurt. Of het is een uitbundige vorm van rebellie die alleen in selecte gelederen van de samenleving wordt herkend

4 likes

Ik gok het laatste inderdaad. Binnen de wereld van klassieke herenmode zeggen ze vaak dat men de regels moet kennen zodat ze stijlvol gebroken kunnen worden (ontleend aan een quote van Picasso geloof ik). Ik denk dat dat concept in dit geval van toepassing is. Overigens vind ik het best aardig staan, weer eens wat anders. Zelf zou ik het ook wel kunnen dragen, maar eerder met een katoenen broek, loafers en een linnen hemd. Niet onder een pak/jasje met das.

4 likes

Andersom toch?

Met opengesperde mond ongegeneerd zitten kauwen. :pig:

1 like

Yep. Nadal, Zverev, Pogacar, Alaphilippe, een paar F1-coureurs.

Misschien dat dit een antwoord op jouw vraag geeft?

Gem. prijs €276k/horloge.
Met zo’n marge kan je er wel een paar weggeven me dunkt.

1 like

Nou, dan hoef je nu niet ineens zou chagrijnig te kijken Carlo. Sjesesss man

5 likes

Zo herken je Allememaggies niet meer toch :expressionless:

9 likes

Helden zijn het.

5 likes