Bekende personen en hun horloges - Deel III

Een limited van 25 voor Weir & Sons in Dublin. ‘Markie’ Mark Wahlberg heeft er ook één. Zij liever dan ik - dit is zo’n moderne Patek Philippe waar (in mijn ogen, sorry) werkelijk van alles aan mankeert.

4 likes

Ik vind de 5905 in de basis juist een van de meest evenwichtige en mooie moderne Pateks. Zo’n groene limited edition had van mij niet gehoeven

1 like

Drop het lijstje eens?

Big Boss met SKX?

9 likes

Helaas is niet zichtbaar wat voor kostbaars de verslaggever van de Telegraaf draagt, maar zijn blik alleen al is goud waard. Wat een foto :slight_smile:

4 likes

Die band is idd een standaard SKX-band. Maar als ik naar de index op 12 kijk en toch ook de kast, zou ik zeggen Turtle.

4 likes

Turtle

Ja

1 like

Iemand het nieuwe seizoen van James May, Oh Cook al gezien? Heb geprobeerd te achterhalen wat het is maar kan er niet achter komen.
Een foto delen gaat helaas niet als ik een screenshot wil maken gaat het Amazone Prime venster op zwart. Ben benieuwd of iemand het weet.

James May: Oh Cook! is a cooking programme hosted by James May and released via Amazon Prime Video in 2020 . The programme features May attempting to cook a variety of different dishes, with each episode focussing on a particular cuisine or meal.

3 likes

Hartelijk, ik doelde natuurlijk op het horloge van James, en ben benieuwd wat dat is ;).

1 like

Iets vierkants als ik het goed zie op foto’s…een Santos misschien?

Geen idee of ik het juiste seizoen voor me heb overigens…

Weet niet of iemand hem kent, maar Garand Thumb is een bekende youtuber en voormalig militair. Liet vandaag een gave foto zien van z’n issued Marathon.

12 likes

Bij Op1 vanavond (1 juni) draagt Thomas van Groningen een mooi glimmend horloge, wie weet het merk en het model?

De Vries (die iets met auto’s doet) heeft vast niet in de rij gestaan voor deze Uranus. https://www.nu.nl/formule-1/6266142/de-vries-was-niet-op-de-hoogte-van-uitspraken-red-bull-topman-ik-lees-weinig.html

7 likes

De Vries, onze topper.:+1::+1:

Was jij ook zo’n treurige Jos Verstappen-basher?

3 likes

Speedmaster.

2 likes

Dank je wel👍

2 likes

Nee dat niet.

Wat droeg Leonard hier? Foto uit 1991.

Uit de docu: Hallelujah, Leonard Cohen, a journey, a song

4 likes