Bekende personen en hun horloges - Deel III

Vette speedmaster heeft hij om. Is dit die Fratello variant?

2 likes

:thinking: Paul was al dood toen de Fratello versie uitkwam. Daarnaast is de speedy Tuesday 1 een reverse panda.

1 like

Ja.

1 like

Peter, het spijt me dat jij je, anno 2024, in Nederland nog steeds zo moet voelen. Of iemand nu hetero, homo, asexueel, trans of weet ik wat voor smaken je hebt tegenwoordig, je bent wie je bent en dat heeft een ieder gewoon te respecteren. Punt.

Of er meer of andere grapjes over homo’s of hetero’s worden gemaakt interesseert me geen hol…dat zij statistieken die er voor mij (!!) niet toe doen. Iedereen moet zich veilig voelen hier op HF, in de straat, stad of waar dan ook.

Ik geloof niet dat het de intentie was en is om een mede HF-er te kwetsen. Grapjes, sarcasme, ironie gaat over en weer. Dat vraagt ook wat incasseringsvermogen, wat meer (veel meer) van iemand die geen hetero is helaas. Maar ook over hetero’s worden grapjes gemaakt, alleen valt dat minder op misschien.

Ik vind het fantastisch dat je je zo uitspreekt. Respect, oprecht. Dat vraagt moed, zelfverzekerdheid.

De quote van Ricky Gervais slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop overigens. We hebben allemaal een ander te respecteren, en soms os dat leuk, en soms kost dat moeite.

:rainbow_flag:

Ik ben geen BN-er, maar toch een beetje on-HF-topic:

22 likes

En puur toeval, net in het nieuws, wat draagt Ralf hier?

4 likes

Even niet te snel.
Hoe zit het nou met Paul?
Het zal geen Mitsukoshi zijn, hoewel, die collab was in 2003 en Paul overleed in 2008….

Daytona van 18 mln:

6 likes

Gisteren na de finale Wimbledon slingerden Alcarez en Djokovic heel snel hun sponsor klokkies om. Novak een Hublot Big Bang Integral Green Ceramic en Carlos een Rolex Cosmograph Daytona Meteorite.

Wat een finale btw…een masterclass van Alcarez! Spanje voor de dubbel gisteren :es:

11 likes

Die Hublot vind ik van een afstandje nog best te pruimen, maar die chronograaf is echt totaal onafleesbaar zeg.

Dat worden blauwe eieren voor Djokovic.

4 likes

Dan wel want je vermoedt een Nautilus door de kastvorm. :sunglasses:
Dichtbij komen de niet uitgelijnde bezelschroeven in het zicht… m’n OCD trekt dit toch slecht.
En die Rolex? Tsja….

3 likes

Richard Mille

Zeer gelimiteerde en off catalog Seamaster dacht ik. Voor de Marine of iets dergelijks.

Haha zou je op deze foto wel denken. Maar hij heeft een bloedmooie vrouw.

4 likes

Yes…very Lively! :sunglasses:

1 like

Mooi maar oud, 108, zag hier toevallig gisteren een docu over. :slightly_smiling_face:

Ze heeft ook verstand van horloges btw. :heart_eyes:
Maar misschien was ze bij de release.

Vanaf 01:01

2 likes

Kijk wat leuk! :rainbow:
De vraag is uiteraard welke horloges we zien…

6 likes

:watch: Natuurlijk een Omega Speedmaster Schumacher of is dat weer voor de hand liggend.

1 like

Zag deze in de FB Omega groep

11 likes

Zo zien schroeven er uit… Persoonlijk zie ik dit liever dan zo’n boutje met volstrekt overbodige schroefkop dat je bij AP aantreft.

Je zou verwachten dat ze voor dat geld het schroefdraad evenveel aandacht geven als ieder ander onderdeel maar nee.
Vind het slordig, goedkoop en gemakzuchtig.
Die nepschroeven pruim ik ook niet nee.:blush:

2 likes