Geven het wel erg weg inderdaad.
Ik ging bij die Gulf wijzerplaat iets te makkelijk uit van een Tag Heuer. Wist niet dat ze dat zelfde trucje ook bij TW deden.
Nou is zowel TW Steel als alles wat ‘Connected’ is volledig buiten mijn scope van interesse.
Een smartwatch staat bij mij ook vrij laag op de wishlist. Maar áls ik er dan ooit een zou kopen, zou het een Connected zijn. Al is het alleen maar omdat dit de enige is die ik het aangluren nog waard vind. Een TW Steel staat überhaubt niet op de wishlist. Maar ieder z’n ding, natuurlijk.
Jamiroquai’s Jay Kay? Toffe gast, goeie band en heeft een gigantische autocollectie. Kan ook goed rijden, heeft bij Top Gear eens de snelste tijd neergezet met de Chevrolet Lacetti.
Zelf kijk ik geen tv, en ik heb geen idee wie die Tobias is of waarvan ik hem moet kennen, maar vrouwlief volgt 't Perfecte Plaatje en ik zit stiekem mee te kijken.
Ongetwijfeld sympathieke gast en groot talent. Maar ik vind 'm een beetje eng, deze man.
Zou het goed doen als gevaarlijke tegenstander in de komende James Bond-film. Tip Are you reading this, @NinaGold?
Ik weet niet; mag ik dat hier zeggen? Hij wekt bij mij een beetje de indruk dat hij in een laboratorium gekweekt is, een soort experiment om een mens met een bepaalde superkracht te creëren, ofzo. Een bijna niet menselijk mens. Een soort cyborg?