Toilettas van zn nichtje, Batman ketting van zn zoon… afschuwelijk.
“Geen waardeoordeel over Maas watches, maar het klinkt als een downgrade ten opzichte van zijn Rolex die hij eerder altijd droeg.”
Dat hij Rolex draagt/droeg wist ik, maar deze kon ik niet thuis brengen, en het kleurtje springt er nogal uit
![]()
Wat draagt Timothy in B&B vol liefde (sorry, ik moet soms even mee kijken met mijn vrouw)?
De broek!
Jij blijkbaar niet! ![]()
![]()
Die had ik eigenlijk maar achterwege gelaten, omdat mensen een sterke mening hebben over Hublot, hier alsnog een plaatje (pun intended)
Ik was de (naar mijn mening dan weer wel gave) Bell & Ross vergeten.
Doe maar een kapseltje! ![]()
Hij maakte (de recente heb ik nog niet veel geluisterd) wel goeie Trancemixen hoor, hieronder twee voorbeelden! Als je dat leuk vind tenminste?
Absoluut! Na mijn gabber periode toen ik jong jong was heb ik nog een cd van hem gekocht. Een of ander Ibiza-style trance album natuurlijk
Oja, de Ibiza-mix uit 2001? Die heb ik laatst ook gekocht
ben een beetje weer verslaafd geraakt aan House en Trancemuziek nadat ik een hele lange periode een hoop andere genres had ontdekt.
Das Harry Kane
Das Mark Wahlberg
Helaas moet ik bekennen dat ik, samen met de vrouw, B&B vol liefde kijk. Ieder zijn gebrek.
Een van de deelnemers, Timothy, draagt een horloge die ik niet kan plaatsen.
Iemand?
Het lijkt mij wel een IWC da vinci 18k te zijn, gezien die kenmerkende bandaanzet.
Ook hier schuldig aan
![]()
En vroeg me dit ook al af.
Zou heel goed kunnen!![]()
Ik gebruik dit topic vooral om mij meer bekend te maken met wie er thans als bekend persoon geldt dan de horloges die er worden gedragen… niettemin vind ik die IWC wel google waardig.
Overigens zie ik mezelf nog niet vertellen dat ik geinspireerd ben geraakt door ene Timothy van B&B vol liefde…
Ik vind het wel een mooie vent. Hij laat een beetje zien hoe de gemiddelde gebruiker in het groene gedeelte hier vertoeft ![]()