Moeilijk te zien. Maar ik zag hem toevallig op YT bij een nato persco. Daar lijkt hij dezelfde te dragen. Al kan ik nog steeds niet herkennen wat het is ![]()
Ja lastig inderdaad.
Volgens mij is dat zijn Longines Saint-Imier.
Deze is wel heel gaaf. Hoe heet dit horloge?
Zie Niels weleens op instagram voorbij komen met een Rolex Daytona 126500LN, maar hij heeft volgens mij ook een sub of seadweller. Vroeger maakte hij wel eens reclame voor juwelier Clem Vercammen en droeg hij geregeld Frank Muller en Breitling.
De andere man draagt op het eerste zicht een Rolex GMT master batgirl. Dus beiden heren hebben toch wel goede smaak ![]()
Heel mooi!
Dat staat er letterlijk boven, hihi.
Ik ging dus opzoeken hoe het model erboven vermeld eruitzag.
Ik keek alleen maar plaatjes blijkbaar. Te snel afgeleid haha. Mooie klok die Longines in het goud.
Dan vind ik die Longines van Ward de Bever leuker.
En hemzelf leuker toen ie nog wat dikker stond.
goed gespot. thanks!
dit model van Longines kende ik nog niet, mooi!
ik denk dat Jason sowieso meer van de vintage Rolex is. Die 2 nieuwere in het midden haal ik niet uit de foto. Zeker de lugs van die Sub zijn niet van een 116610 imho.
Baltic Aquagraph zwart?
Is deze al toegevoegd aan het item?
Toen de voetballer Piqué net uit elkaar was met de zangeres, Shakira, schreef ze een nummer met de lyrics : “Je ruilde een Rolex voor een Casio, je ruilde een Rolls Roys voor een Twingo”. Waarop Piqué een sponsordeal aankondigde met Casio en naar training kwam met een Twingo ![]()
Casio ging niet in op het voorstel, trouwens. Omdat ze onpartijdig wilden blijven in het conflict tussen de 2 supersterren. Maar de gratis reclame namen ze er graag bij ![]()
Een man naar mijn hart.
Een twingo en een casio zijn minstens zo leuk als een rolex en een rolls.
Ik kan me voorstellen dat “geen Shakira” ook minstens zo leuk is als “alle dagen een Shakira”…
Waka waka loca…