Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Ben Affleck

18 likes

Citizen Promaster. Ben verder niet zo thuis in de exacte types/modellen.

Dit is toch duidelijk Mark Wahlberg.

4 likes

Dit is Ben Affleck:

2 likes

Citizen Promaster Aqualand Classic. Meerdere keren gehad en blijft een topper! Het modelnummer luid JP2000-08E.

2 likes

Matt Damon, in 2007.

1 like

5 likes

Wat heeft Jason hier aan zijn pols.
Inzoomen mag.

8 likes

Toch altijd weer genieten…:popcorn:

2 likes

Rolex Explorer II

1 like

Jake Paul met een Jacob & Co Epic X en een diamanten ketting van ruim 16 miljoen dollar

1 like

Art of Racing in the Rain…

Is ie bekend? Geen idee, maar de hele film lang draagt Milo Ventimiglia een Speedy…eerst op nato, later op staal. (Wellicht om de band tijd-conform te houden, dat zou wel gaaf zijn)

10 likes

Een oyster.

2 likes

Heeft nog meer van Jacob & Co. Persoonlijk zou dit niet mijn keuze zijn geweest maar ieder z’n ding of beter gezegd bling bling

1 like

Bahbah

1 like

Bahbah

Zou dat niet meer product placement zijn?

1 like

Ik begrijp dat nooit zo goed, he. Dan kun je werkelijk ieder horloge kopen dat je zou willen en dan ga je met dat soort wanstaltige polspuisten lopen. En deze man heeft niet eens als excuus dat hij in armoede is opgegroeid. Dit leidt namelijk niet zelden tot excessief consumptiegedrag en ernstige overcompensatie, wanneer ineens financiële middelen wél ruim voorhanden zijn.

4 likes

Stijltje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Maar het valt zeker niet mee om voor een berg poen iets smaakvols aan te schaffen. Been there, bought a T-shirt of it :wink:

1 like

Kan me zomaar voorstellen dat dit ook product placement is vanuit Jacob & Co.
Het is vaak toch een bepaald slag volk dat dit mooi vindt, (no offense) en dat zijn vaak mensen die UFC ook gaaf vinden.

2 likes