Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Ben Collins (The Stig) met een Breitling Top Time B01 Racing.

11 likes

Welk horloge draagt Wouter Koolmees hier?

3 likes

Omega Speedmaster Professional

1 like

Ik ken z’n collectie niet heel goed, maar ik denk dat het hier gaat om de eerste generatie Speedmaster reduced (3510.50.00) die hij eerder tijdens de verkenning ook om had.

3 likes

De reduced uitvoering denk ik.:slightly_smiling_face:

Dank

1 like

Al Murray, Brits komiek en populair historicus, bekend van zijn typetje The Pub Landlord, met een Vertex M100AC.

9 likes

Ik weet niet of Instagram links werken? Anywho,
Jay Leno is dus ook een watch guy. Wist ik niet. Hij heeft het hier over een horlogemerk welke ik niet ken: A. Lange & Söhne. Maken aardige klokjes blijkbaar. Jay Leno:

2 likes

Grapje of serieus?

3 likes

Ik denk dat hij een serieuze watch guy is.

Dat je lange niet kent bedoel ik

Anders heb je nog wel een mooi topic dat je door kunt nemen

3 likes

Hij maakt een interessante podcast over wo2 met historicus James Holland, aanrader mocht je die nog niet kennen!

4 likes

Ken ik inderdaad. :+1: De screenshot komt van een Youtube-kanaal dat hij ook samen met James Holland runt: WW2 Headquarters - YouTube.

Gezien de regelmaat waarin hij de afgelopen tijd in de media verschijnt met A. Lange & Söhne, denk ik dat hij vooral serieus wordt betaald door A. Lange & Söhne. Tot voor kort zag je hem namelijk vooral met een Seiko Kinetic of een Apple Watch rondlopen.

[quote=“Gerard1954, post:648, topic:570843, full:true”]
Welk horloge draagt Wouter Koolmees hier?

Dat is het enige in zijn carriĂšre wat wel loopt :rofl:

1 like

Ik vind de podcast van zijn broer Tom Holland met dominic sandbrook ook fantastisch

Ook heel sterk inderdaad👌

1 like

In het rijtje van dat kaliber heb ik er ook nog een paar.

4 likes

Een aan te kondigen nieuwe Daytona schijnt die hier te dragen.

4 likes

Geen plaatjes erbij, maar het viel mij op dat Tobias Camman in Fomo Chefs een Cartier draagt en een vintage Rolex Datejust.

2 likes