Henry van Loon is ook horlogegek. Volgens mij met een Tudor 925.
9 likes
Die was mij ook weleens opgevallen idd. Volgens mij een bb (dus de 41mm versie) met een blauwe, verbleekte bezel.
4 likes
Die is er toch niet met stalen band? Want zilver.
Daarom ga ik voor deze ![]()
3 likes
Ja dat dacht ik ook. Maar de kleur lijkt faded dus lastig te zien. En ik heb hem vaker met andere toffe horloges gezien.
1 like
Allebei zó plat ![]()
![]()
![]()
7 likes
Zijn Tudor heeft een smiley wijzerplaat. Dus niet dezelfde.
Groeten
Rutger
2 likes
1 like
Wat sympathiek van hem! Dat is de mijne, ik zal hem zo even een berichtje sturen.
3 likes
Brequet Marine chrono
3 likes
Iets van een breitling?
Corum Admiral lijkt het nog het meest op.
Misschien even een naam erbij van deze ‘bekende’ persoon?
2 likes









