Kevin Hart tijdens de Superbowl
Zullen ze leuk vinden bij AP…
En James een Apple. Maar draagt verder van alles en nog wat, van Rolex tot PP.
Check dit dan
https://www.ablogtowatch.com/madeworn-american-hand-engraved-rolex-watches/
Heeft wel wat, als het bij je past. weer eens wat anders dan bij Schaap.
Honestly… ik vind dat best leuk. Had venezianico dat niet ook?
Jawel, kan t ook wel waarderen. Maar ligt er uiteraard aan bij wie (maar dat geldt voor van alles).
Ik wist niet dat ie een PP had. Van die gegraveerde Rolex wist ik wel, geloof ik droeg ie ook nog een keer een Timex, die foto duik ik later nog wel op. Hetfield is een van mijn gitaarinspiraties😉

Sam Rockwell met een Casio MRW-200.
Is het een leuk idee een draadje te beginnen als: Raad de film en het horloge? Tv series mag ook? Opzoeken met Google of Watch-id dot com mag ook?
Als de gouden Tag het minst foute op de foto is ![]()
cool. altijd al wel afgevraagd welk horloge dit was. Volgens mij heeft hij hem ook vaak om tijdens de SKOM documentaire.
Is hij nog wel eens gespot met andere horloges? Tijden de mid-90’s tot begin 2000 was hij vooral van de foute losse armbandjes volgens mij haha
Ik vond die armbandjes wel gaaf (loop er zelf ook mee😅), geloof ik was er nog wel een plaatje met een horloge om z’n arm, ik zal die even voor je zoeken.
Geloof ik een Cartier Pasha chronograaf?
(Z’n haarlijn is helaas South Of Heaven gegaan. Oeps, verkeerde band!
)

![]()
Nu ik wat beter kijk, geloof ik heeft Hetfield op die tweede foto gewoon een Timex Weekender om en helemaal geen Patek, als je dat bedoelde.
Even een duidelijkere screenshot op google gezocht. Ze zouden bij Timex mooi kunnen cashen met een Heavy Metal-horlogelijn😂
Nee bedoelde niet wat hij op de foto droeg. Kwam uit een interview met hem, kon effe geen foto ervan vinden.
Draadje bestaat al, maar (uiteraard) in Off Topic, dus eind van het jaar kan je daar meedoen ![]()