Royston Drenthe
Mocht Royston willen.
Grootste horloge ooit in zijn rechterhand.
Is dat voor brachiosauri?
Daar gaat mijn middag koffie. Jezus
Papa Bronny. Meer NBA fans hier?
Yep.
Geen Bron fans, sorry.
Ik sowieso. Heb wel een beetje moeite met de Anthony Edwards/Ja Morant generatie. Ben zelf meer een Luka/Joker guy, en vroeger His Royal Airness, Penny, T-mac, Vince Carter etc.
Ik heb ‘t meer voor het Jrue Holiday / Alex Caruso / Gordon / GPII / Jokic type. De mannen die “ongezien” het vuile werk doen en het verschil maken tussen een goed team en een echte contender. Curry doet ook zoveel meer dan enkel waar ‘ie voor bekend staat.
De spectaculaire flow van een MJ en Carter vind je dan eerder tegenwoordig wèl vooral bij Ja en Ant…
Klopt, maar ant en ja hebben een instelling die me niet aanstaat. MJ en Carter waren do or die.
Die waren harder ja.
Minder verpamperd.
Maar, laat ons eerlijk zijn… ook minder op de voet gevolgd en anders geportretteerd door de media.
Ik ben bang dat dit topic naar de haaien gaat zo…
Misschien een NBA-topic openen in offtopic?
Lijkt me wel dat dit gesprek beter elders gevoerd wordt.
Even de man die Uhrwerks omzet rechthoudt in beeld brengen:
Ook gekend als the black Paul Teutul Sr.
Nice! Ik ben van de generatie Derrick Rose, man wat had die een power. Dat hij zichzelf gewoon blesseerde. En Kevin Garnett, LeBron, Carmelo, Wade, Paul Pierce, Isaiah Thomas ga zo maar door. Heb een paar jaar de Bulls op de voet gevolgd (van afstand) maar als er toch weinig mensen zijn met wie je er over spreekt verwaterd het.
Blijft de mooiste sport die er bestaat.
Mobland gezien? Psycho Pierce goed hoor.
Met Tom Hardy (altijd goed) en een kreng van de normaal brave Helen Mirren.
Bedankt voor de tip. Die had ik nog niet op de radar.
Fast Charlie een paar jaar geleden was ook erg vermakelijk.
Hij is goed hoor. En on topic dan ook maar gelijk :
Irish Pierce met een Omega
Mirren met een Rolex
En killer Hardy met een gouden klatser om de pols.
Staat nu op de lijst