Aan welke kant? ![]()
Als ik X-Ray Vision had, dan zou ik niet hoeven werken voor mijn geld… ![]()
Als we het toch over Chanel-horloges hebben, dan heb ik hier Rick Parfitt (RIP) van Status Quo met een Chanel Chronograaf.
J12 ![]()
Klein besloten feestje in Eindhoven zondagavond.
Wat draagt Ismael Saibari hier? Lijkt haast een AirKing?
Couhaib Driouech met een panda Daytona, maar is het een 12… of een 11…? Mijn gevoel zegt een 12…
Assistent trainer Rob Maas met een Sub. Of misschien toch een Yachtmaster?
Algemeen directeur Marcel Brands met een Sub? Of zie ik chronograag pushers?
Draagt ‘ie nu een vuilzak salopette?
Sweaty balls is wat in me opkomt als ik die foto zie.
Zo gewoon gebleven!
Dat moest ik googelen. Weer wat geleerd vandaag ![]()
Maar het is een apart kledingstuk ja. Wel een foto van een jaartje of 40? geleden denk ik.
Mike was een geweldenaar.
Maar geen GOAT
Moah, net als een geit zette ie ook overal z’n tanden in…
De goat is Floyd.
Wellicht ja. Samen met nog één die onverslaanbaar was. Naam vergeten
Voor mij wel. Die lage dekking, die combi body-hoofd, jongste wereldkampioen ooit, die fokking brute kracht…Alleen veels te korte periode, jaartje of 5 en toen begon helaas het gezeik.
Maar Diego de GOAT? Mwah, teerde eigenlijk ook alleen maar op 2 dingen he : Napoli en het WK86. Die massahysterie maakte hem de legende. Plus het mannetje zelf natuurlijk. Fantastisch, maar was ook wel echt de perfecte periode daarvoor. Had nou niet meer gekund.
Maar de term GOAT is eigenlijk ook onzin he, vergelijken kan bijna niet. En denk dat dat het ook een generatie dingetje is. Ben zelf van de Diego Afdeling hoor, maar om eerlijk te zijn is Pele de nr 1. Voor mij uit 1970 alleen net als Ali te lang geleden.
Alles boven de 60 jaar: Pele en Ali
50-60 : Diego en Tyson
Onder de 40-50 : Messi of de Gladde, en dan Joshua of Floyd
Even weer OT, en dan nemen we die Gladde maar eens een keertje :
Tja
Ugh, ik vind dat zo een vieze vent.
Kan best een groot hart hebben, ik ken de man niet, maar hij komt altijd over als zo’n eikelig ettertje. Geen idee waarom ik dit moet ventileren, zegt zeker meer over mij dan over hem.
Wél een waanzinnig goed voetballer. En succesvol zakenman. Heeft ongetwijfeld een enorme hoeveelheid zelfdiscipline. Petje af, daarvoor.
Voor mij is Ronaldinho de beste ooit. Niet de meest indrukwekkende carrière, maar poetry in motion met de bal.
Voetballers lijken wel allemaal dezelfde smaak te hebben…
Yep. Denk helaas in alles waarschijnlijk de beste
. Kreng kon namelijk ook nog koppen, wat Messi en Diego niet konden met hun 138 cm.
mannetje
Wat een ventje was dat, en maar lachen de hele tijd. Ook te kort helaas.
Anthony Joshua…? ![]()
Yep, maar kan ook Pacquiao opnoemen. Of zoiets.
Echt he
Maar goed, sinds 2013 ambassador :
https://hublotwatchesreplicas.mystrikingly.com/blog/unveiling-the-relationship-between-ronaldo-and-hublot-does-ronaldo-own-hublot