Nou nee dat niet ![]()
Hip to be square. Ben groot fan van HL. Bad is bad is een echte oorwurm.
Iets met de foto denk ik want die Monaco past ook in zijn neusgat.
Ik heb alle albums tot aan de mid jaren '90 bij elkaar gespaard, echt een strakke en talentvolle band, ik ben ook een grote fan.
Ik zag 'm in die muziekvideo’s met wat zwarte horloges lopen dus ik was wel benieuwd wat die waren.
John Cleese, een komische legende, heeft wel een paar gave horloges gehad, hieronder wat voorbeelden.
A. Lange & Söhne 1815
Breitling Navitimer
Omega Speedmaster
Bell & Ross
Omega Seamaster Ref. 176.007.
Tegenwoordig draagt ie vooral grappige kleurrijke Swatches, het volgende citaat heb ik van Time+Tide gepakt, "What I like about it is that it’s plastic. If you go off to the sun and sweat a lot, as you do when you get old, it rots the leather. So a silly little watch like this is much nicer.” Cleese continued: “People are crazy about watches these days, aren’t they? The prices are unbelievable.”.
Er zijn zelfs horloges en klokken te koop met zijn Silly Walks-personage op de wijzerplaat, met de benen die dienstdoen als wijzers😂
Precies die ja! Lijkt me wel leuk om eens om de pols te hebben.
Ik denk….

Ik denk dat hij die al lang heeft, is een van z’n favorieten dacht ik.
Nieuws! George Clooney stopt per direct met acteren. Hij gaat zich 100% wijden aan zijn stichting voor goede doelen.
Wat draagt hij hier?
Seamaster Planet Ocean
Toch een upgrade sinds Wim “mijn hart stond stil maar mijn pontiac liep” van Est.
Ik weet het zeker, dit is ‘m! Er is ergens een familiaire relatie van hem met dat merk meen ik me te herinneren.
Mooie BMC Teammachine SLR01naast Mathieu!!
Heb 'm zelf ook en zie ik liever dan die Richard Mille!! ![]()
“smell my finger”