Bekende personen en hun horloges

Francesco

3 likes

Wist niet dat ik een dubbelganger had.
Wie is deze Frans?

Francesco Totti, Italiaans oud-voetballer. :soccer:

1 like

Lijkt op German Military of een vintage Tutima of Porsche Design of zo.

Ik ben voor 100% zeker dat het geen Sinn 144 is, de bezel is te dik.

Groeten,

Noel.

1 like

Dat is toch een schoffering naar die prachtige dame. Prachtige jurk, dag van haar leven, perfect opgemaakt. En dan draagt je man een Sub bij zijn trouwpak. Wordt je bij elke foto die je later terugkijkt aan herinnerd ook nog.

3 likes

Dubbeltje / kwartje

Wat mij betreft geen probleem, een Sub bij een pak.
Misstaat niet, naar mijn mening.

Àls we dan de etiquette zouden moeten volgen, zou de bruid ook niet in het wit mogen trouwen :wink:

8 likes

Gaat ie weer… want jij bent een euro en Daley is een dubbeltje?

Ik ben 5 cent. En jij ?

(Waarom reageer je niet op het commentje ervoor maar begin je wel tegen mij prematuur ovulerend te insemineren ? …)

3 likes

afbeelding

4 likes

Precies !

1 like

Niet om het een of ander, maar technisch en biologisch gezien lijkt me dit niet mogelijk.

Prematuur insemineren kan…ovuleren wordt lastiger.

Even bij de les blijven Anne. :joy:

2 likes

Omdat het vorige comment ging over of diegene het een geschikt horloge voor een bruiloft vond (lijkt me normaal op dit forum).

Jij hebt het (weer) over dat een persoon ver beneden jouw (onbevattelijk hoge) stand is. In het kader van #doeslief

Je woordgegoochel daarna ontgaat me even, dit moet wel boven mijn pet gaan qua taalniveau.

1 like

Een sub bij een pak kunnen we een boom over op zetten. Ik had recent zelfs een horloge op rubberen band bij een pak. Dus ik kan er qua faux-pas ook wel wat van :wink:.

Maar bij een trouwpak… dat gaat zelfs mij een stap te ver :wink:

2 likes

Hemzelf ook :joy:

1 like

Heee ! :raised_hand:
Maar, je kunt toch prematuur ovulerend insemineren ?
Gaat gewoon hoor. Zelfs in deze draad gebeurt het…

1 like

Je kunt ook uit je nek kletsen. Dat doe jij. Veel te vaak. In veel te veel topics.

7 likes

20190616_182808

3 likes

Maar geef toe @SybrenAnne, het wordt nu een beetje gezocht. De eerste keer was het een leuke grap. Maar nu je elk topic loopt te insemineren wordt het wat veel.

10 likes

Hoofdofficier Fred Westerbeke bij Pauw. De eerste keer dat ik een SKX007 op TV zie.

25 likes