Bekende personen en hun horloges

Ik ook, :joy::joy:

Ja, en op de kop.

Ze heeft eerder (drie jaar geleden ofzo) speciaal een horloge laten maken met de knoppen aan de linkerkant zodat ze er geen last van heeft. Deze AP draagt ze gewoon op zijn kop.

2 likes

Te sneu voor woorden, dit soort reclame.
Vorige keer dat er een horloge op zijn kop werd gedragen was het ook een AP :thinking:

1 like

Al eerder een foto geplaatst in dit topic van Frank Williams met een Speedy.
Maar hij had nog meer leuk speelgoed :slight_smile:

30

3 likes

Mindere film, maar lijkt wel op een Moser,…

https://img.resized.co/entertainment/eyJkYXRhIjoie1widXJsXCI6XCJodHRwOlxcXC9cXFwvczMtZXUtd2VzdC0xLmFtYXpvbmF3cy5jb21cXFwvZW50ZXJ0YWlubWVudGllXFxcL3N0b3JhZ2VcXFwvaW1hZ2VzX2NvbnRlbnRcXFwvcmVjdGFuZ2xlXFxcLzYyMHgzNzJcXFwvcGllcmNlLWJyb3NuYW4tZ2VycnktYWRhbXMtdGhlLWZvcmVpZ25lci5qcGdcIixcIndpZHRoXCI6MTIwMCxcImhlaWdodFwiOjYzMCxcImRlZmF1bHRcIjpcImh0dHA6XFxcL1xcXC93d3cuc3RhZ2luZy5lbnRlcnRhaW5tZW50LmllXFxcL2ltYWdlc1xcXC9uby1pbWFnZS5wbmdcIn0iLCJoYXNoIjoiY2QzMzRiZWU0MWVkNDRmNGEwNTIwNThlNjc5OGRjMTlmZGQzNDBkYyJ9/watch-pierce-brosnan-looks-very-gerry-adams-esque-in-the-trailer-for-jackie-chan-s-the-foreigner.jpg

2 likes

Hij lijkt hier op saul uit homeland.

Ah. The foreigner. Het hem offline gezet om hem binnenkort te kijken. Niet de moeite waard?

Beetje verstand op 0 en dan is het wel te doen. Althans vind ik,… imdb staat die iets van een 7.

1 like

Haha… ik check ook altijd eerst IMDB. Alles onder een 7 kijk ik niet. :upside_down_face:

Misschien niet voor iedereen bekend maar toen ik nog fanatiek online pokerde een held. Michiel Brummelhuis. Zat met een cheapass klokje tussen de high rollers met hun Rolexen. Ik weet alleen het merk niet meer. Was iets met surf…
bbe3f7a67b
Weet iemand dit merk?

2 likes

Een Nixon Siren Surf Watch?

2 likes

Dat want ik heb haar er mee zien spelen.

Edit: aah bericht verwijderd. Nee het was geen Photoshop. :wink:

1 like

you’re right
https://www.ad.nl/tennis/serena-williams-naar-11de-finale-op-wimbledon~af31bbc9/

1 like

Is hem helaas niet…

Wat draagt Jort Kelder bij Jinek ?
Panerai Radiomir black seal … ?

1 like

Als het dezelfde is die hij al een tijdje in bezit heeft dan is het een witgouden Radiomir.

2 likes

Wielrenner Julien Vermote met een Panerai

6 likes

Wie heeft er een idee wat Eva Jinek tegenwoordig draagt? Voorheen volgens mij een OP met roze dial. Nu deze;

2 likes

Ik vroeg het me ook al af.

7 likes

Jinek draagt volgens mij een IWC da vinci met blauwe plaat

3 likes