Bekende personen en hun horloges

David Croft van Sky Sports F1 draagt een IWC Big Pilot

Wat een ruimte in zo’n Soyuz!

:smile:

Steven Kruijswijk met een Speedy:

11 likes


Speedy indeed; de held! :slightly_smiling_face:
Excellente horloge smaak!

14 likes

Steven, held !!! :pray:t2:

1 like

Sjon van den heuvel bij zomergasten met een Breitling chrono

Zijn teamgenoot, ook nog niet de beste in zijn klasse, maar wel alvast een winnaarsklok om de pols een DJ41 rolesor:

4 likes

Dylan droeg vorig jaar nog een Breitling Superocean Heritage op mesh. Kortom, hij boert goed :smile:

Voor degenen die Zomergasten met John vd Heuvel nog moeten kijken alvast een spoiler: Hij droeg een Breitling Premier B01 Chronograph op stalen band als ik het goed kon zien.

Dit zal nog steeds een NY0040 van Citizen zijn - de blauwe variant geloof ik. Wat een koning

Ja aan dat model moest ik ook denken. Wel een bijzondere keus bij zo’n formeel pak.

Robert Doornbos een keer met iets anders dan zijn Daytona,… een APRO

Olaf met nog steeds, voor hem, te grote DS icm zijn fantastische armbandjes. :thinking:

!

De andere meneer met ook een horloge. :wink:

4 likes

Reduced ? De man ziet er in het echt uit als mijn 16 jarige buurjongetje …

1 like

Ik denk toch een Moonwatch hoor! :face_with_monocle:

Vond em een held in de tour, verder geen mening over behalve zijn horloge smaak! :slightly_smiling_face:

1 like

Hij is een super sportman, echt niet normaal wat hij voor zijn sport over heeft. Dieet tot op de gram, slaapschema tot op de minuut, etc. HELD !

1 like

EN een Speedmaster! :smiley:
Hahaha!

Haha ja, iedere keer als ik hem daar weer mee zie staan denk ik, dit kan toch niet lekker zitten zo groot en los. :sweat_smile:

1 like

25

Claire Williams met een Airking

7 likes

Haha die zag ik ook net ja! :sunglasses:

Plooij met een Deepsea James Cameron? Of D-Blue of hoe hij ook heten moge

3 likes

Yep, hem hebben we daar natuurlijk ook nog. Had hem vandaag nog niet gezien.