Bekende personen en hun horloges

Rolex Daytona non-ceramic

1 like

Schoenen en riem zijn toch zwart? :stuck_out_tongue: Misschien kan je me uitleggen waarom ze niet combineren, dan leer ik vandaag nog wat :smiley:

2 likes

Zou het dan in jouw ogen een zwart leren bandje moeten zijn? Ik heb geen enkel leer of rubber bandje, dan zou dat betekenen dat ik nooit een horloge onder een pak kan dragen?

Kan me wel voorstellen dat je niet een dikke duiker draagt of een oranje wijzerplaat…

8 likes

Hahahaha echt waar??

Leg uit, geef ons les

Keith?? Wie is het

1 like

Daytona meen ik

Wellicht heeft hij geen keuze :thinking:

Ha, ja had ook goed gekund! Dit is ook Buzz Aldrin

De allergrootste fan van Max Verstappen, ex wereldkampioen Nico Rosberg, droeg een Dwellert afgelopen zondag. De datum goedzetten lukt 'm nog niet echt :wink:

Hier het filmpje.

2 likes

Buzz Aldrin en Edgar mitchell zijn sowieso bazen die ook openlijk spreken over de buitenaarde schepen doe zijn waargenomen tijdens de maanlanding. Ze hebben inmiddels lak aan het geheimhouden ervan! Edgar mitchell overigens niet bij de apollo 11 missie

2 likes

Max en mam op vakantie .

Is dat een Breitling?

4 likes

Rolex Daytona op een oyster flex. 116518LN if i’m correct.

6 likes

Nope. Niet waar. Aldrin heeft nooit over ruimteschepen gesproken. Het onderzoek dat dat beweerde - met leugendetectors en al - is ondertussen debunked. Dat het een baas is, daar volg ik je wel :slight_smile:

3 likes

De maanlanding is verzonnen door omega om van de horloges af te komen :shushing_face:

16 likes

:joy: dat zou de grootste marketingstunt ever zijn!

2 likes

Dr edgar mitchell daarin tegen wel open over buitenaards leven, samen met honderden andere hoogwaardigheidsbekleders die de waarheid willen uitspreken

19 likes

Laten we het hier over horloges hebben.
En zijn vast fora zat waar je ‘alternative facts’ kunt bespreken, daar vind je vast ook meer medestanders.

3 likes


Sir Paul met een Patek Philippe Aquanaut?

4 likes