Bekende personen en hun horloges

Hij draagt een nautilus … pure afgunst zal dus ook meespelen.

3 likes

Ik word noch warm noch koud wanneer iemand een Rolex, PP, AP of wat dan ook draagt. Maar dat gezeur over iemand zijn baard, haar, kleding… pfff… maar goed, om terug te gaan naar de topic.

Wanneer het gaat om sterren en Invicta dan vind ik veel name , maar weinig foto’s. :see_no_evil: Jammer, had ze hier graag willen showen. :laughing:

2 likes

Google maar eens steven greer en disclosure project.
Je kan die interviews allemaal zien!

Ik heb het over een paar schoenen.
Ik weet dat je mij hier mee bedoelt, gaat je niet lukken :kissing_heart:

Was eigenlijk een algemene opmerking. Je komt namelijk overal van die mensen tegen die commentaar leveren op mensen hun uiterlijk. YouTube, Instagram, etc…
Ja, jij begon over schoenen. Weer iemand over zijn sokken. Iemand anders dan weer over zijn “vrouwelijk uiterlijk”. Dat gezeur over hoe iemand eruit ziet of hoe iemand zich kleed, dat is toch onzin. Daar gaat dit forum niet over.

1 like

Wat mij betreft…

1 like

Lees even je eigen woorden terug.

2 likes

arnold schwarzenegger staat af en toe op de foto met een Invicta, vast wel een foto van te vinden

:flushed:

5 likes

Je maar er lopen meer bekende mensen met Invicta. Althans als ik sommige websites mag geloven.

Nee. Niet op de plek.

Dat was ik. Iemand die tennissokken draagt buiten de tennisbaan vraagt erom.

3 likes

Schijnt toch niet zo te zijn. In de sportschool zie ik regelmatig jonge gasten met witte sokken en dan op Adidas badslippers. Ik snap het ook niet, maar ja het is wel een ding hoor.

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Dus wat schijnt toch niet zo te zijn?
Die vragen er ook om.

Welke websites? Deze zeker?

2 likes

Hahahah t was laat, sorry :joy:

1 like

Goedemorgen, kan iemand mij vertellen welk horloge René van der Gijp al een paar weken draagt tijdens Veronica Inside ?

1 like

Ja sorry de taalnazi in mij kan ik dan niet beheersen… :grinning:

1 like

No problemo, beetje controle is niets mis mee :ok_hand::wink:

1 like

Een Rolex Submariner 116613BLSO.
Correct me if i’m wrong :wink: