Bekende personen en hun horloges

Haha kan je wel stellen. Alsof hij de frozen Swatch van zn dochtertje draagt.

Hij heeft een leuke collectie maar allemaal bescheiden in formaat als het om zij pols gaat…

https://monochrome-watches.com/watching-celeb-watches-michael-jordan-sporting-rare-pieces/

1 like

Ik draag Invicta en ben bekend bij de politie.

3 likes

Hij is 1.98. Dat ben ik ook, en ik draag met gemak een 35mm vintage Omega. Het gaat denk ik meer om polsmaat, en die is bij hem ook niet overdreven groot. Het is geen Shaq.

Ik heb zelf een Daytona om gehad, en wat me er het meest aan opviel was hoe klein hij oogde. Het ging zover dat hij ook in de “graillijst” wat plaatsjes gezakt is.

2 likes

Ik heb er 1 gehad
En binnen een week weer verkocht. Wat viel die tegen. Snap wel dat die vroeger niet verkocht werden. Snap ook niet waarom het nu zo’n hype is

4 likes

+1.

Ik vind hem de Daytona juist goed staan. Ik kan ook prima groter dragen, maar daar gaat de voorkeur niet naar uit.

36mm:

Less is more :sunglasses:

7 likes

De nieuwe 36mm is toch echt wat fijner dan alle vorige. Verschil met de 40mm DD was wel erg groot en daarom voor gekozen om een 41mm te nemen. En die bevalt meer dan prima
De 116234 die ik nog heb is op zich wel prima maar ik denk niet dat ik die nog ga dragen.

Is dat nu een inkijkje in de @HanDavinci woongrot?

2 likes

Zeker die keramische vind ik kamperfoelie. De vintage modellen kan ik wel waarderen!

Een mooie plant met prachtige bloesem die ik binnenkort
in mijn horloge laat tatoeëren.

3 likes

Same here! Alleen vind ik de 34mm dressers dan weer niet bij me staan… heb je hem in de hand dan lijkt het heel wat. Om de pols dan wordt het schattig… :disappointed:

Sorry hoor, but size matters

Alleen voor mensen die daar hun status aan ontlenen. Mensen die dat niet nodig hebben maakt het niet uit hoe groot hun horloge is.

1 like

His Royal Airness

2 likes

Maar dat kan Mike makkelijk betalen, alleen al van zijn jaarlijkse Nike Air royalties van ik meen ca 80 miljoen per jaar. US Dollar, dat wel …

1 like

Dolberg, ex speler Ajax, is zijn horloge van euro 70.000 kwijt
Gestolen door een ploeggenoot

Die weet nu hoe laat het is! :watch:️:grin:

2 likes

Nee joh, in welke grot tappen ze nou DE koffie in papieren bekertjes nota bene ?

2 likes

een 18209 gok ik.

1 like

Dank voor je antwoord. Ik denk dat je gelijk hebt!

1 like

Net worth 1.9 miljard :sunglasses:

1 like

Ook ná zijn echtscheiding van een paar jaar geleden?

Eén van de duurste echtscheidingen ever