Bekende personen en hun horloges

@AmsterdamVintageWatches was ook aanwezig incl een dappere poging om die dure AP van ze aan hem te slijten :stuck_out_tongue:

4 likes

@denvro

Zou het dan toch een Casio zijn geweest? :slight_smile:

2 likes

Ben beide avonden geweest.
Wat hij woensdag om had vond ik moeilijk om te zien.
Gisteren had hij een groene Aquanaut om😎

1 like

Dan ben je wel een die hard.
Los van dat ik zijn muziek erg goed vond, vond ik het concert mwoah. Na ieder nummer een pauze, een grote pauze waarin je 20min. in de rij stond voor het toilet en nog eens 10 min. voor wat drank. De sfeer was er op de een of andere manier niet echt.

Maar via foto’s op Twitter en zijn Insta ben ik erachter dat hij een G-Shock droeg. De Mudmaster GG-B100-1A9ER

Zeg me dat hij Muddy Waters speelde

3 likes

Persoonlijk vind ik hem een van de beste gitaristen ter wereld. Hij past zijn setlist ook iedere avond aan, dus je krijgt nooit twee keer precies hetzelfde.
Ik ben het wel met je eens dat die pauze de vaart er een beetje uithaalde. Publiek was naar mijn mening erg tam. Sfeer was inderdaad minder dan het optreden twee jaar geleden. Denk alleen niet dat Mayer daar echt iets aan kon doen. Aan zijn gitaarspel lag het in ieder geval niet.

1 like

Niet dat ik heb gehoord :smile:

Vooral dat :slight_smile:

Arturio Merzario, Italiaan, Flamboyant en de F1 coureur die Niki Lauda uit het brandende wrak van zijn F1 auto redde en daar een Rolex Datejust voor kreeg als bedankje

23 likes

Badr met mn droom horloge

4 likes

Hoop dat het schokvrij is. Hij gaat klappen krijgen :muscle::muscle:

4 likes

Hou jij het maar bij je verstand van horloges haha😉

3 likes

21 december Ziggo. Last match by Loosing Baddr :joy:

1 like

Haha ik hoop het niet ik ben voor badr maar als het maar een mooie pot word :facepunch: die badr heb in de loop van de jaren trouwens wel brute horloges gehad veel verschillende AP modellen

1 like

May the best man win. Zit ik goed :joy::joy::muscle:

2 likes

Haha we zullen zien :wink:

1 like

We appen :muscle::+1::+1:

Ik zag op de Instagram story dat die AP verkocht is :smirk:

1 like

Ja klopt zag het ook :slight_smile: Toch gelukt dan tijdens dat concert :stuck_out_tongue:

Ow Whoww dit wist ik niet. Thanks man. Dit ga ik even lezen

1 like

Mooi verhaal, bedankt voor het delen.
:+1:

1 like