Bekende personen en hun horloges

Dit vind ik nou weer mooi, ieder zijn ding:

8 likes

Ja die was alleen lang niet zo mooi als die U-Boat van 52mm van jou! :heart_eyes:

1 like


.

Brother from another mother

40 likes

Heb ‘m nod steeds, mijn U-Boat (45 mm). Maar zeker maatje stationsklok.

1 like

Volgens mij een 16718 op jubilee.

Hahaha, zo, treffend!

Welk horloge draagt Samir in seizoen 2 aflevering 8 van Fauda ??

3 likes

Elroy Room (voetbal keeper) draagt dit horloge. Welke is het?

1 like

Rolex datejust op Jubilee

1 like

Datejust op jubilee inderdaad. Hij had hem hiervoor een tijdje op oyster. En daarvoor had ie een submariner (heb even zijn insta gechecked, toch niets te doen).

1 like

Maar hoeveel mm ?

Moeilijk te zeggen, maar ik zie geen cijfertjes boven de indices, dus zal wel 36mm zijn. Aan de andere kant, foto is zo wazig dat ik niet eens zeker weet of het fluted is of niet.

1 like

Mogelijk deze…
(Ik geef gewoon antwoord aan mezelf…:flushed:)

2 likes

Interessante serie. Ik denk ook dat het niet veel bijzonders is…

1 like

Bij deze liggen de indices op de buitenring. De acteur heeft een horloge met indices in het binnenste gedeelte.

1 like

Zit vol met horloges !

Geeft u eens een voorbeeld?
Ik heb tijdens mijn bezoeken aan Israel ook over het algemeen weinig bijzonders gezien, maar soms verrassend bizarre horloges van de duurste merken bij zakenlui en toeristen

Net naar Jumanji 2 geweest, en daar draagt Kevin Hart een horloge dat bij iedereen wel bekend is denk ik zo :sunglasses::v:

108843-1532336916

3 likes

welk horloge het is ,ik zou het niet weten. Maar wat een geweldige serie is Fauda .

3 likes

Rico op tv met z’n Sky Dweller met witte plaat. :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

2 likes