Bekende personen en hun horloges

Volgens mij toch echt een Deap Sea met de blauw zwarte dial. Of hij moet er weer een nieuwe bij hebben gekocht.

Is ook een Sea Dweller :wink:

1 like

Ach so…

1 like

Vaker in het nieuws door zijn horloge dan andere BN’ers met kostbaardere uurwerken. :innocent:

8 likes

Volgens mij is dit voor het oog. Thuis de kast vol liggen met ap en pp

3 likes

Ah, daar was ik nog niet. Doe hem volgende keer de groeten van mij en vraag of ik via hem niet wat sneller aan een 15202ST kan komen? :grin:

1 like

Ik zie hem niet vaak want ik heb het nogal druk. Maar zal het hem dan wel even vragen.

Denk dat hij het sneller geregeld krijgt dan wij allemaal ook het forum bij elkaar. Op onze willem na dan :sunglasses:

2 likes

Is dat een nieuw model :wink:?

Eentje met een speciale dail:upside_down_face:

1 like

Als ik Vulva wil typen staat er soms Volvo dat komt door de autocorrectie.:wink:

5 likes

Maar op deze foto heeft ie geen Duro om… Ken wel een paar foto’s waar ie deze echt draagt.

Deap Sea met blauw zwarte Dail als Dialy Beater.

2 likes

Statussymbool voor de écht rijke mensen zijn dan ook geen horloges. Blijft toch leuk dat mensen zoals bijvoorbeeld RLC dat wel denken.

7 likes

Ik rijd ook in de winter expres met mijn raam open zodat iedereen kan zien wat voor moois ik om de pols heb. Genieten man op deze manier, vooral in de file. Grote OMEGA sticker op het achterraam gecompleteerd door een wit Apple logo. Echt, ik voel me dan he-le-maal de bomb.

lol

5 likes

Haha :joy: je zou bijna geloven dat dat nieuwe model werkelijk bestaat

Doet me denken aan die keer dat ik de veerboot nam van Harwich (sowieso echt moeilijk decadent!) en daar een Taiwanees gezin rondliep: Pa droeg een Panerai en zijn hele gezin, kinderen incluis, hadden Panerai-stickers op hun Rimowakoffertjes. Wat een winnaar!!

Ik vroeg om een selfie met hem, maar hij bitchslapte mij met een stapel benjamins en zijn vrouw walgde bij het zien van zoveel platvloersheid

7 likes

:rofl: :rofl: goeie vondst

Dit maakt het verhaal helemaal geloofwaardig :smile: :+1:

Oud PSV’er Hector Moreno met een Nautilus, ik ben heel slecht in PP refs

3 likes

Vermoedelijk wel een Rolexje van Coen van Vrijberghe de Koninck!

P.S. loop jij er sochtends ook zo bij @HanDavinci?

10 likes