Bekende personen en hun horloges

Fijn respectvol ook weer…

5 likes

Plak ff 3 tegels tot een nieuw verhaaltje :+1:t2:
Fijn manipulatief ook weer

Scary

Dit dus. Je berichten staan gewoon hierboven. Smakeloos.

3 likes

Dit forum is een afspiegeling van de maatschappij. Daar horen dus ook mensen bij die met domme opmerkingen zichzelf op een bepaalde manier willen neerzetten. Is overigens niet de eerste keer dat meneer smakeloos reageert op een overlijden van een bekend persoon maar dit terzijde.

15 likes

Een Twitterbericht van één of andere pikkestein uit 2012 is net zo min hard nieuws als het helicopterongeluk van Bryant zelf. Fake or otherwise, zeg maar. :slight_smile: Man man man, die discussie is net zo oninteressant als die iced Hublot.

4 likes

Eens. Iemand roept wat in 2012 en puur toevallig gebeurt het dan ook. Met miljarden tweets per dag is daar niks creepy of occult aan.

4 likes

Ik vraag me dat wel eens af hoe dat is voor de familie en vrienden, dat je dood zo breed uitgemeten en uitgemolken wordt in de media. Ook vraag ik me af of dit soort massa-rouw wel nut heeft. Zelfs “gedeelde smart is halve smart” wordt tegenwoordig aan de tand gevoeld:

Er zijn meer vragen dan antwoorden, zeker wanneer je als nabestaande niet hebt gevraagd om de smart te delen. :slight_smile:

4 likes

Heel lang geleden heb ik eens in een column het begrip ‘verdriet inflatie’ leren kennen. En dat is precies wat het is.

4 likes

Ok

1 like

Ik ben zelf zijdelings als vriend betrokken bij het overlijden van Edwin Straver (de Dakar motorrijder). Ik kan je vertellen dat alle aandacht (NOS en RTL journaal, kranten, digitale media) wel erg lijkenpikkerig overkomt. Normaal is de Dakar goed voor 3 regels op pagina 18, maar nu zelfs groot gebracht op de TV…

Ik begrijp de nieuwswaarde, maar toch, als er nou continu positieve aandacht voor de motorsport zou zijn (of in dit geval van Bryant, basketbal) dan zou ik het nog kunnen beschouwen als een normaal nieuwsitem.
Maar nu zie ik het allemaal als een soort ramptoerisme, net als al die Bekende Mensen die m allemaal toevallig gekend hebben alsof het hun beste vriend was. Bwegh.:face_vomiting:

14 likes

Heel scherp. Zojuist aangepast. Goed bezig @anon4622228HF, een aanwinst voor het forum :ok_hand:

5 likes

Dat klopt, altijd al geweest, en dat zal ook zou blijven. Waarom? Gewoon, menselijk…
Niks aan te doen, (bijna) iedereen gaat daar in mee. Niet te veel van aantrekken.

1 like

Voorspellende cartoon uit november 2016…

Dat is het ook gewoon. Amerikaanse nieuwszenders die uren achter elkaar het meest onzinnige nieuws naar buiten brachten. Zoals de persconferentie van de high school waar Kobe op school had gezeten. Dat je dat uitzendt is tot daar aan toe maar dat je zo’n persconferentie geeft!

Tjah, dat is 'Murica hè. Ik heb er niet zo´n hoge pet van op.
Gelukkig ook niet van de respectloze forumleden.

11 likes

Ik herinner mij als geen ander hoe het was om tijdens een road-trip door het Zuiden van de VS te zien hoe half Florida volgebouwd staat met billboards van Ambulance Chasing Lawyers. Heeft u een ongeluk gehad? Belt u uw advocaat. Se habla Espanol! :slight_smile: Man man man man man.

Maar goed: On topic blijft die iced Hublot een draak. Iced hoeft niet slecht of smakeloos te zijn, zoals je zelf bewees, maar die dingen… Brrrr. Net zo erg als veel iced AP.

1 like

Dat is oud. Tegenwoordig wil je frosted witgoud.

6 likes

Als groot liefhebber van basketbal durf ik wel te zeggen dat er een groot sportman en een inspirerend mens is heengegaan. Ik heb hem door pech helaas nooit zien spelen. Daar hoeven verder echter niet zoveel woorden aan vuil te worden gemaakt toch? Dat Amerikaanse gedoe eromheen is gewoon vraag en aanbod. Zo werkt dat daar nou eenmaal.

3 likes

Rest in Power Kobe Bryant! :cry: :pray: Legends never die!

On topic: Frank Arnesen vanmiddag met een Daytona 116520. Maar wat draagt de nieuwe spits Róbert Bozeník? Invicta?

2 likes