Bekende personen en hun horloges

Daytona Cosmograph Panda.

18 likes

Bas Nijhuis

3 likes

Nee toch Jordan. Om 2 redenen:

  1. Game winners: LeBron miste te vaak of liet het aan anderen (Kyrie bv in de Finals).
  2. Winpercentage in NBA Finals. (Jordan 100% en LBJ meer verloren dan gewonnen).
3 likes

Ik heb geen foto, maar enig idee wat Ruben Nicolai ( u bij Jinek) draagt?

1 like

Mmmmmm … ik ben een huge MJ fan, maar de persoonlijke cijfers van LBJ zijn écht significant beter.
MJ is the Greatest.
LBJ is the best.

Zo zie ik het

Daar ben ik ook benieuwd naar

Max met een Cartier?

12 likes

Weet iemand wat Hans Kraay om zijn pols heeft?

Ja klopt met die Tank staat ze meerdere keren op foto’s en video’s.

Post Malone heeft een bijzonder collectie…

Over smaak valt niet te twisten?

Mijn favoriet is zijn groene Aquanuat. Wel grappig dat hij zegt “i like rose gold. I don’t have that much yellow gold”. Ik heb even gecheckt maar ik heb überhaupt geen yellow gold :joy:.

Ik ben fan van zijn muziek maar minder van zijn collectie. Wat vinden jullie?

4 likes

Ik sluit me aan bij @Neyra. Lebron is goed, maar Jordan was van een ander niveau.

3 likes

De persoonlijke cijfers, scores, assists etc laten een ander beeld zien.
Hoe dan ook, ik ben MJ fan to the core

1 like

2 likes

3 likes

De vergelijking tussen Jordan en Lebron gaat grotendeels mank. Andere tijden en deze tijd is, net als in het voetbal, sneller en atletischer. Lebron is daarin de verreweg beste allrounder en puntenscorer. En dus de GOAT :slight_smile:

3 likes

Juist omdat het om andere tijden gaat, moet je het niet afmeten aan punten etc, maar bijvoorbeeld dominantie in de vorm van game winners en titels, winpercentage. MJ23 = GOAT

2 likes

Wat een bokkensprongen worden hier gemaakt maar vooruit met de geit

6 likes

Rico Verhoeven gisteren in RTL boulevard met Rolex Sky Dweller.

5 likes

Kan ie makelijk hebben.
Binnenkort even in zijn nieuwe restaurant eten. MOOD

1 like

Yep, stond hem goed! Betere screenshot lukte helaas niet. Beelden van nieuw sushi restaurant in Eindhoven zagen er goed uit! Je kunt er dan de “Rico-rol” bestellen. Groot en lang…
Gelukkig staat er meer op de kaart :joy:

2 likes