Bekende personen en hun horloges

Gelukkig, dan ben ik niet de enige :joy:

lichaam, haar en de rest is ok schreef ik, maar kijk eens goed hoeveel plamuur erop zit en de vorm van haar gezicht


Deze is z’n vergunning zojuist kwijtgeraakt :laughing:

1 like

King of Belgium? Or King of the Belgians?

#mierenneukerijikzeghetermaarbij

2 likes

Ik dacht eerst aan familie van, maar nee dus :grin: Zoon van Cindy Crawford blijkbaar (moest wel googelen)

In alle opzichten een engerd, maar ze doet het wel goed. Eerlijk is eerlijk, zakelijk gezien flikt ze het wel.

behalve dan zijn kleding :persevere: echt, Maxima : zeg er wat van.

On topic : wat draagt prins Bril voor iets zwarts? Gewoon een of andere lelijke smartwatch :face_with_monocle:


image
image
Niet dat het mij ook maar iets interesseert, maar zo hebben we wat te doen :nerd_face: en blijven we on topic.

3 likes

Volgens mij is hij beide. Maar als titel King of Belgium, net zoals Wimpie Koning der Nederlanden is.

1 like

Koning der Belgen
Of het nou Vlamingen, Walen, Brusselaars of Duits sprekenden zijn…

11,5 miljoen inwoners, drie talen, zes regeringen en zes parlementen! :tada:

2 likes

Nikkie Plessen is ook al jaren van de buis volgens mij. Die is nu succesvol als ondernemer. Verkoopt kleren. Nou ja, dat zeiden ze van die olsay gulsen ook.

1 like

Hier nog een succesvolle Nederlandse onderneemster.
Goede smaak zeker ook in horloges.
Meer ook mijn keuze dan bovengenoemden

.

Ik wil niet zeggen dat ik niks te doen heb, maar heb wel wat tijd over nu. :grinning:

18 likes

Die siert nu bijna elke dag RTL boulevard op.

:relieved: oh… Ik kijk eerlijk gezegd ook niet veel tv meer, zoek af en toe een programma op op de ziggo app en dat is het wel. En persconferenties sinds een week

1 like

Phillipe Dufour met een Rolex GMT :wink:

9 likes

Ah, dus dat blijft er over als de sneeuw van een sneeuw pop weg smelt.

4 likes

JFK met de Omega ‘ultra thin’ (18k)

JFK-02

10 likes

Vind je…🥴?

1 like

Ja. :grinning:

1 like

Mooie vrouw?

Meh, niet zo.

1 like

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt Henk. Zo’n rolesor is top bij een vrouw. Dees ziet er ook nog goed uit voor een 40 plusser. :smiley:

2 likes

Nja je kan moeilijk zeggen dat ze er klote uit ziet. Of dat ze vuilniszakken als kleren aan heeft.

Dat haar aandachtsgeile egootje wat minder bevalt kan ik me voorstellen.

2 likes

Weet ik.
Mooi hè

iets is bij jou wel heeeeeeel veel :persevere:

1 like